خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:

مشترکان برق در آذربایجان غربی مصرف خود را ۱۰ درصد کاهش دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۲۸

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: مشترکان برق استان برای جلوگیری از خاموشی و پایداری شبکه مصرف مصرف خود را ۱۰ درصد کاهش دهند.

به گزارش ایلنا، اکبر حسن بکلو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای خروج از محدوده هشدار و پایداری شبکه مصرف، نیاز به کاهش ۱۰ درصدی مصرف مشترکان داریم و در صورت تداوم روند فعلی، خاموشی ها را در استان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در صورت کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز و برق توسط مشترکان استان علاوه بر اینکه گاز کافی به نیروگاه‌ها جهت تولید برق می‌رسد فشار مضاعف ناشی از افزایش مصرف برق از روی نیروگاه‌ها برداشته شده و تنها با صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف، امکان بهره مندی پایدار تمام مشترکان از نعمت برق و گاز در فصل سرما فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق آذربایجان غربی افزود: نتیجه ادامه روند افزایشی مصرف انرژی و محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، رویارویی صنعت برق در محدوده هشدار است که به منظور پایدار نگه داشتن شبکه برق، ضروری است مشترکان با جلوگیری از مصارف غیرضروری در عبور موفق از روزهای سرد زمستان، بدون کمبود انرژی برق و گاز کمک کنند.

حسن بکلو در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا با صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف برق و گاز در پایداری شبکه برق کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز