خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

احداث بزرگترین مجتمع سلامت آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی 37 درصدی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۸۳

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: اولین و بزرگترین مجتمع گردشگری سلامت استان با پیشرفت 37 درصدی مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 عبدلی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه عملیات عمرانی احداث اولین مجتمع گردشگری سلامت در استان در حال انجام است، افزود: این مجتمع گردشگری در حال حاضر 37 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شامل بخش‌های درمانی، اقامتی با تجهیزات به روز خواهد بود.

وی با بیان اینکه این پروژه با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 338 متر مربع با پیش بینی ایجاد 45 اتاق و 90 تخت در دست اجرا است، ادامه داد: این مجموعه در 10 طبقه شامل بخش‌های آب درمانی، کافی شاپ و واحد اقامتی خواهد بود.

عبدلی تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن استان و ورود گردشگران برای درمان به استان، احداث این مجموعه علاوه بر درآمدزایی در معرفی سایر بخش های ارومیه به گردشگران بسیار کارگشا خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه را 260میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:

تسهیلات مصوب پروژه مذکور نیز  55 میلیارد ریال بوده و 100 درصد سرمایه‌گذاری آن نیز داخلی است.

وی با اشاره به اینکه زمین ساخت این مجتمع توسط سرمایه‌گذار تامین شده گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های لازم و اولیه در محل ساخت مجتمع موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز