خبرگزاری کار ایران

آل هاشم در دیدار با دانشجویان:

با ‌افزایش قیمت بنزین حرفی نداریم ولی انتقادها به شیوه اجراست

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۷۴

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، جریانات بنزینی اخیر را یادآور شد و با انتقاد از شیوه ابلاغ دستور اجرای قیمت بنزین، گفت: به دستور افزایش قیمت بنزین حرفی نداریم ولی به شیوه اجرا انتقاد داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با تاکید بر اینکه دانشجو امید آینده است، افزود: هدف دشمن نفوذ فکری در دانشگاه‌هاست، لذا باید یک جهاد فکری و علمی در دانشگاه‌ها داشته باشیم چرا که جنبش دانشجویی ضد‌سلطه و ضد‌استبداد بوده و عدالتخواه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کار علمی در دانشگاه و در کشور باید جهادی باشد تا تلاشی برای مقابله با یک چالش خصمانه دشمنان باشد، گفت: اگر از نظر علمی جهاد نکرده و جهادی عمل نکنیم، پیشرفت جهادی نداریم و نمی‌توانیم در برابر استکبار قد علم کنیم. موفقیت‌های استکبار، میزان ارتقای علمی آنهاست که احساس برتری دارند لذا باید برای جهاد علمی تلاش کنیم.

‌آل‌هاشم در ادامه با بیان اینکه ارتباط دانشجو باید همواره با خداوند تقویت شود، افزود: اعتقاد ندارم به اینکه جوانان از دست رفته‌اند چرا که ریزش‌های زیادی داشتیم اما رویش‌های بسیار زیادی داشتیم. نشاط در دانشگاه‌ها وجود دارد ولی باید روحیه امید را در بین دانشجویان تقویت کنیم.

وی تقویت اشتغال دانش‌بنیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: دانشجویان ما باید از همین الان شرکت‌های دانش‌بنیان را بنا بگذارند و با نوآوری و تولیدات علمی، تولید و اشتغال را تقویت کند.

امام جمعه تبریز، پایبندی به تعلقات میهنی را لازم و ضروری دانست و ابراز داشت: دانشجو باید بداند هم برای دین و هم برای کشورش در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند. داشتن روحیه خدمت و آینده‌نگری و شجاعت، امیدواری باید در دانشگاه‌ها تقویت شود. دشمن روی نا‌امید کردن جوانان جنگ روانی شدیدی راه انداخته ‌و حساب ویژه باز کرده ‌تا همه را نسبت به آینده نا امید کند و طوری برنامه‌ریزی کرده که گاهی از زبان خودمان ناامیدی ترویج می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز