خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

ثبت‌نام ۵۰۲ نفر برای انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۸۹

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی از نام‌نویسی 502 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 13 حوزه انتخابیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، علیار راستگو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز حدود ۳۰ نفر در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت نام کردند. 

وی افزود: بیشترین آمار ثبت نامی با بیش از ۲۰۰ داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: پس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بیشترین آمار نام نویسی داوطلبان مربوط به حوزه انتخابیه مرند و جلفا با بیش از ۴۰ داوطلب و حوزه انتخابیه میانه است.

راستگو گفت: از مجموعه داوطلبان انتخابات مجلس در استان ۳۰ نفر سابقه نمایندگی در ادوار گذشته مجلس را داشته اند.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس امروز به پایان می رسد. 

آذربایجان شرقی دارای ۱۳ حوزه انتخابیه با ۱۹ کرسی است که نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات، در فرمانداری‌های مرکز این حوزه‌ها یعنی فرمانداری‌های تبریز، اهر، بستان‌آباد، بناب، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود و ورزقان و همچنین ستاد مرکزی وزارت کشور انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز