خبرگزاری کار ایران

در مناطق پنجگانه استانی؛

سی و یکمین تئاتر استانی آذربایجان شرقی آبان ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۹۶

سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در راستای سیاست‌ های کلان فرهنگی و هنری به منظور کشف استعدادهای خلاق و ایجاد بستری مناسب برای رشد، هدایت و حمایت از گروه‌های تئاتر برگزار می شود.

 گروه‌های تئاتری برای شرکت در این جشنواره به مناطق پنچ‌گانه استانی تقسیم‌بندی شده‌اند که منطقه مرکزی شامل تبریز، سردرود، باسمنج ، منطقه ۲ (جنوب غربی استان) شامل شهرستان‌های آذرشهر، عجبشیر،‌ بناب، ملکان، مراغه و اسکو ، منطقه۳ ( شمال غربی استان ) شامل شهرستان‌های مرند، شبستر و جلفا،  منطقه ۴ (جنوب شرقی استان) شامل شهرستان‌های هشترود، چاراو یماق، بستان آباد، سراب و میانه  و منطقه ۵ (شمال شرقی استان) شامل شهرستانهای ورزقان، هریس، کلیبر، خدا آفرین، اهر و  هوراند بوده که هنرمندان بایستی آثار خود را به دبیر خانه مستقر در مناطق خود ارسال کنند.

شایان ذکر است اعلام نتایج ارزیابی و بازبینی نهائی آثار ۲۲ آبان ۱۳۹۸ بوده که پس از آن منتخبین به مرحله نهایی راه می یابند.

گفتنی است سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز