خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه مسئول جدید بسیج رسانه استان مطرح شد؛

دهقان‌نژاد: جناح در بسیج معنی ندارد/ نظامی‌خواه: عمده فعالیت بسیج رسانه طرح مطالبات مردم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۹۴۲

آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی صفری در این آیین با اشاره به رهنمودهای رهبری خطاب به اصحاب رسانه گفت: توصیه رهبری به اصحاب رسانه این بود که بروید جبهه رسانه ای تشکیل دهید چرا که شما در مقابل جبهه عظیم رسانه ای غرب قرار گرفته اید.

مرتضی صفری حوزه فرهنگ را یکی از مظلوم ترین حوزه های انقلاب دانسته و اظهار داشت: هرگونه سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ، ۱۵ سال زمان نیاز دارد تا به ثمر بنشیند؛ بایستی قبول کنیم که داشته های فرهنگی ما متأسفانه کم هستند و همانند هشت سال دفاع مقدس در برابر حجم انبوهی از فناوری و تکنولوژی های غربی ایستاده ایم.

وی افزود: در ۲ سال گذشته ما شاهد شدیدترین هجمه های رسانه ای غرب بر علیه نظام و انقلاب بودیم و ذیل استراتژی صبر استراتژیک تمام تلاش‌شان را به کار بسته اند تا نظام را بواسطه بحث‌های اقتصادی از یک طرف و فشارهای رسانه ای آنها از طرف دیگر، از داخل استحاله کنند.

صفری ادامه داد: تنها عاملی که موجب شد دشمن در این هجمه رسانه ای ناکام بماند، رسانه های داخلی بودند که در کنار صبر مردم، نقش عمده ای در این ناکام گذاشتن دشمن داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به ویژگی های بسیج رسانه خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مثبتی که بسیج رسانه استان دارد، توجه به منافع ملی و منافع اساسی انقلاب است که چربشی بر منافع حزبی و گروهی دارد؛ خوشبختانه بسیج رسانه استان توانسته است وفاق جمعی بین رسانه های استان را فراهم کند و ان‌شاالله در دوره جدید نیز این امر تداوم یابد.

مدیر استانی خبرگزاری ایرنا نیز در این آیین با اشاره به جایگاه خوب سازمان بسیج رسانه استان در کشور اظهار داشت: بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، هم در کشور جایگاه خوبی دارد و هم در استان رسانه های مخالف را گرد هم آورده است؛ مدیریت قبلی این سازمان بدون نگاه خاصی، هر رسانه ای را که در خدمت نظام و انقلاب و دین بود، گرد هم آورده و مجموعه خوبی فراهم نمود که ان‌شالله در دوره جدید همگی دست در دست هم خواهیم داد تا فضای رسانه ای استان را در سپهر رسانه ای کشور درخشان کنیم.

محمد عزیزی راد برگزاری دو دوره جشنواره ابوذر در کنار جشنواره های مطبوعاتی ارشاد، بازدید از دفاتر رسانه‌های استان که در نوع خود صله ارحام بود، و بحث پاتوق آموزشی رسانه را از مهمترین فعالیت های سازمان بسیج رسانه استان معرفی کرده و تأکید کرد: بحث آموزش و تبادل نظر رسانه ای اقدامات ارزشمند دوره قبلی بود که امید می رود برنامه های جدیدی نیز به این موارد اضافه شود.

رئیس سابق سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در آیین تودیع خود موفقیت امروز بسیج رسانه را مرهون همیاری جمعی دانسته و یادآور شد: امروز اگر کار بسیج رسانه مورد تقدیر قرار می گیرد، یکی دو علت دارد که یکی این است که سپاه عاشورا کلا دست ما را در حوزه رسانه باز گذاشته بودند و دوم اینکه تک تک دوستان هر لحظه به ما و بسیج رسانه عنایت داشتند.

روح الله دهقان نژاد، در مورد فعالیت های خود در بسیج رسانه خاطرنشان کرد: نگاه ما از اول این بود که نویسندگان متبحر استان را شناسایی و در محفلی گرد هم آوریم و در این راستا با نگاه های سیاسی رسانه ها و افراد کاری نداشتیم و هر کسی که معتقد به جمهوری اسلام باشد، در خدمت آنها بودیم.

وی ادامه داد: رسانه های استان آذربایجان‌شرقی فارغ از نگاه های حزبی، در خدمت بسیج رسانه بودند.

دهقان‌نژاد: جناح در بسیج معنی ندارد/ نظامی‌خواه: عمده فعالیت بسیج رسانه طرح مطالبات مردم خواهد بود

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی هم در این آیین بسیج رسانه را سنگری همانند دیگر سنگرهای انقلاب دانسته و عنوان کرد: نگاه ما به سازمان بسیج سنگری است همانند دیگر سنگرها و در این راستا تمام فعالان رسانه ای استان را یار و یاور خود می دانیم و در مجموع یک جبهه واحدی تشکیل داده و جبهه رسانه ای استان را پویا و فعال می کنیم.

رامین نظامی خواه، فعالیت های بسیج رسانه را محتوا محور خوانده و افزود: عمده فعالیت ما در بسیج رسانه مبتنی بر تولید محتوا و طرح مطالبات مردمی خواهد بود که در کنار با توجه به کانون های شهرستان ها، در صدد تشکیل و سازماندهی فعالان رسانه ای کل استان هستیم.

وی ادامه داد: همیاری با فعالان رسانه های اجتماعی و مجموعه های صنفی از دیگر برنامه های ما برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه است.

نظامی خواه در پایان گفت: امیدوارم با همت شما رسانه‌ای ها در طلیعه گام دوم انقلاب، بتوانیم با تکیه بر تجربه پیشکسوتان و نیروی جوانان رسانه ای، اهداف سازمان بسیج رسانه را به پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز