خبرگزاری کار ایران

نماینده ولایی تبریز مطرح کرد:

حضور "مقتدی صدر" در ایران تمام بافته‌های رسانه‌های غربی را پنبه کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۲۰۸

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در مقطعی که رسانه‌های بیگانه مطرح می کردند که مواضع مقتدی صدر نسبت به ایران رادیکالی است در حقیقت این رهبر شیعیان عراق با حضور خود در حسینه امام (ره) نشان داده است که تمامی بافته‌های این رسانه ها جز توهم چیز دیگری نیست.

به گزارش ایلنا، محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اشاره به حضور "مقتدی صدر" از رهبران، شیعیان عراق در کشورمان، عنوان داشت: متاسفانه هژمونی رسانه‌ای غرب، بی میل نیستند که میان رهبران عراق که در منطقه صاحب نفوذ هستند؛ اختلاف ایجاد کنند.

وی در ادامه داد: با توجه به نفوذ آرمان‌های امام (ره) در بین ملت عراق، دشمنان می‌خواهند؛ به گونه‌ای وانمود کنند که هیچ رابطه و الگویی در میان رهبران عراق با انقلاب ایران وجود ندارد و در این سال‌های اخیر هم تجربه نشان داده است که دشمنان دست به هر تبلیغات سویی زده اند تا به اهداف خود پلید خود دست پیدا کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به سابقه رفت و آمدهای رهبران مذهبی عراق با رهبر معظم انقلاب، اشاره و تصریح کرد: در طول سالیانی که صدام و رژیم بعث عراق در این کشور حاکم بودند؛ ارتباطات تنگاتنگی بین رهبران مذهبی عراق با رهبرمعظم انقلاب وجود داشت؛ در حال حاضر هم که این رفت و آمدها با عشق و علاقه بیشتری صورت می‌گیرد؛ البته ناگفته نماند که ایران اسلامی از هیچ‌گونه کمک‌های مادی و معنوی برای سرنگونی رژیم بعث و ایجاد امنیت پایدار برای ملت عراق دریغ نکرده است.

نماینده مردم تبریز در ادامه افزود: بنابر این در جریان گروه‌های تکفیری در عراق که با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل شکل گرفته بودند، باز هم انقلاب ایران از هیچ‌گونه کمک مادی و معنوی برای سرنگونی آنها دریغ نکرده است تا امنیتی پایدار برای ملت عراق صورت بپذیرد.

 انقلاب ایران همیشه در کنار ملت عراق بوده است

این نماینده مردم در مجلس دهم به تحلیل رسانه‌های بیگانه نسبت به مواضع مقتدی صدر درباره ایران اشاره و اظهار کرد: تجربه نشان داده که انقلاب ایران همیشه در کنار ملت عراق بوده و البته رهبران سیاسی و مذهبی عراق هم همیشه به ایران اعتماد داشته اند. بنابراین اگر اختلاف سلیقه‌هایی در این مدت از سوی مقتدی صدر مشاهده شده بود، این به معنای ابراز مخالفت با ایران نبوده است، بلکه بخاطر شرایطی که در کشورعراق وجود داشت؛ بعضا یکسری مواضعی را اتخاذ کردند اما این در راستای مخالفت با انقلاب ایران و رهبری نبوده است.

سعیدی در ادامه افزود: در مقطعی که رسانه‌های بیگانه مطرح می کردند که مواضع مقتدی صدر  نسبت به ایران رادیکالی است در حقیقت این رهبر شیعیان عراق با حضور خود در حسینه امام (ره) نشان داده است که تمامی بافته‌های این رسانه ها جز توهم چیز دیگری نیست و مجددا نظام رسانه‌ای غرب با تحیل‌های غیر کارشانسانه رسوایی دیگر برای اربابانشان بوجود آوردند.

وی به پیام حضور مقتدی صدر در کنار رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: حضور "مقتدی صدر" در کنار رهبر انقلاب پیام صریح و شفافی را به غربی ها گوش زد کرد و آن هم این است که دشمنان هیچ‌گاه نمی توانند، بین دو ملت ایران و عراق انشقاق ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز