خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کارگران استان

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۱۰

اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کارگران آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد .

به گزارش ایلنا ؛ این دوره از مسابقات با شرکت 30 رزمی کار در دو بخش کاتا و کومیته به مدت یک روز برگزار شد .

 مسابقات کاراته قهرمانی کارگران آذربایجان شرقی در سالن هیات کاراته تبریز در مجموعه ورزشی تختی تبریز به انجام رسید و علاوه بر تبریز از سه شهر آذرشهر - ایخچلی و بستان آباد ورزشکارانی در این دوره شرکت داشتند .

در پایان بخش کاتا این مسابقات علیرضا چرخ گردونی بالاتر از محمد ممدوح  بر سکوی نخست ایستاد  و رضا رحمانی و وحید صمدپور مشترکا در رده  سوم ایستادند.

همچنین در بخش کومیته یا مبارزه  علی اصغر پیرمرد - امیر فرهنگی - حامدپیرمرد در اوزان مختلف قهرمان شدند .

سکوی دوم  این مسابقات در اوزان مختلف به علی اکبری- نویدیوسفی - مرتضی میرزایی رسید و  مهدی ابولحسن نژاد - مهدی افسری - رضا گریز نژاد - محمدغفارزاده - وحیدقنبری توانستند در سکوی سوم این دوره از رقابت ها  قرار گیرند .

نفرات برتر این مسابقات عازم رقابت های قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم می شود که مکان و زمان آن به زودی از سوی فدراسیون کارگری اعلام می شود.

این مسابقات با تلاش جلیل بخشی رئیس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی - محمدعلی کامرانی دبیر انجمن کاراته هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی - علی فرهنگی رئیس برگزاری مسابقات و  ولی حسینی رئیس شورای داوران با همکاری دو هیات ورزش کارگری و هیات کاراته آذربایجان شرقی انجام شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز