خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفتمین کنگره علمی‌ مدیریت ورزش با عنوان توسعه ورزش قهرمانی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۳۷۳

فرماندار تبریز گفت: اتفاقی که در میادین ورزشی بین‌المللی رخ می‌دهد، میثاق ملی و چانه‌زنی ما در میادین بین‌المللی است.

به گزارش ایلنا، هفتمین کنگره علمی‌ مدیریت ورزش با عنوان توسعه ورزش قهرمانی ‌از ساعت ۹ صبح امروز - سه‌شنبه 4دی ماه  -با حضور عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و‌ توسعه ورزش همگانی وزیر‌ ورزش و ‌جوانان، روسای فدراسیون‌ها، ‌مدیران کل ادارات ورزش و‌ جوانان استان‌ها و مسئولان استانی و شهری در ‌مجتمع پتروشیمی تبریز آغاز شد.

وی گفت: در این‌ کنگره که با رویکرد ارتقاء جایگاه ورزش ایران در المپیک برگزار می‌شود، روسای فدراسیون‌ها، رئیس آکادمی ملی المپیک، مدیران ادارات کل استان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی همراه‌ با اساتید و سخنرانان مطرح حوزه ورزش، آخرین مباحث علمی و‌ ملزومات پیشرفت و‌ توسعه ورزش همگانی بررسی می‌کنند.

هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش یکی از مراسم‌هایی است که در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

علی‌یار راستگو فرماندار تبریز نیز با اشاره به اینکه یکی از افتخارات تبریز قهرمان این بود که در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی معرفی شد گفت: برنامه‌های متنوعی در این راستا برنامه‌ریزی و اجرا شد که یکی از آنها همین برنامه است. امیدوارم نهایت استفاده را از این برنامه‌ها برده باشیم.

فرماندار تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی که در میادین ورزشی بین‌المللی رخ می‌دهد، میثاق ملی و چانه‌زنی ما در میادین بین‌المللی است. یعنی ورزشکاری که افتخاری کسب می‌کند، هم پرچم کشورمان را بالا می‌برد و هم ابزاری برای چانه‌زنی دیپلماسی است که خروجی آن به کشور باز می‌شود.

راستگو ادامه داد: یعنی شما زحمت می‌کشید و مردم را خوشحال می‌کنید، از طرفی مقام ورزشکاران برگ برنده‌ای است که سیاستمداران بتوانند با رویکردی جدید در دنیا صحبت کنند. ما همیشه مدافع ورزش بودیم، هستیم و خواهیم بود چرا که لازمه سلامتی این است که ورزش و به خصوص ورزش همگانی جزو لاینفک جامعه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز