خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی به انتشار نامه پاداش میلیاردی/ فقط یک پیشنهاد بود ، امضا نکردم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۰۵

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی درباره انتشار نامه پاداش میلیاردی‌اش پیش از امضا گفت : تصویر نامه منتشر شده در فضای مجازی و برخی از نشریا ت محلی هنوز امضا و ارسال نشده و تنها در حد یک پیشنهاد است.

 به گزارش ایلنا، روز گذشته تصاویری از نامه درخواست پاداش میلیاردی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در فضای مجازی و برخی رسانه‌های داخلی پخش شد که در آن نامه این اداره کل تقاضای 15 میلیارد ریال پاداش برای برخی وکلا  کرده بود.

حجت‌الاسلام علی مصائبی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان ظهر امروز -سه شنبه 20آذر ماه - در واکنش به نامه منتشر شده در خصوص درخواست پاداش یک و نیم میلیارد تومانی خود به عوامل دخیل در اخذ رأی قطعی به نفع اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، گفت : در این نامه تنها پیشنهاد ارزش کار درج و پیش‌نویسی تهیه شده که هنوز امضایی ندارد.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا صحت نامه را تایید می‌کنید، گفت : این نامه در حد پیش‌نویس است و قرار نیست که این مبلغ پرداخت شود، ما ارزش کار را به سازمان گفته‌ایم و در سازمان کمیته‌ای وجود دارد که آن را ارزیابی کرده و  می‌گوید به طور مثال برای هر نفر هزار تومان بدهید  یا ... و آنان تعیین‌کننده هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی افزود : برای سه وکیلی که در پرونده‌های مختلف بوده‌اند و وکیلی که در پرونده اخیر رای گرفته نیز این مبلغ شامل می‌شود در حالی‌که نام آنها به میان نیامده است و فقط سازمان نامه‌ای به اسم افراد دخیل و موثر زده است.

 مصائبی گفت: حتی پیش از این نیز طی نامه‌ای به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بدون درخواست مبلغی خواستار تقدیر از افراد موثر در احیای موقوفات شدم اما نامه اخیر به کمیته ارسال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نامه پاداش برای رای اخیر صوفیان بوده یاخیر، عنوان کرد: این موضوع برای آرای اخیر بوده و تنها به آن مربوط نیست، اخیرا درباره موضوعات مختلف ۱۱۰ رای گرفته‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی در روزهای گذشته بابت تقارن زمانی صدور یک رای در استان با دوران مسئولیت وی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال پاداش برای خود و معدودی از همکارانش درخواست کرده بود.تصاویر نامه وی نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز