خبرگزاری کار ایران

رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد:

به دنبال حفظ پیراهن امتیازی هستم/ مرحله ششم بسیار حساس است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۲۴

رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد گفت: مرحله ششم و پایانی تور آذربایجان برای رکابزنان امتیازی اهمیت ویژه‌ای دارد و من نیز برای حفظ این پیراهن تلاش می‌کنم.

پنجمین مرحله سی و سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان در مسیر کوهستانی سرعین به تبریز برگزار شد که در پایان این مرحله محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد موفق شد پیراهن سبز و امتیازی را به خود اختصاص دهد.

گنج خانلو در پایان این مرحله با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله که 199 کیلومتری بود، سرنوشت‌سازترین مرحله تور برای پیراهن طلا و کوهستان محسوب می‌شود. فردا نیز مرحله پایانی تور سی و سوم برگزار خواهد شد که برای رکابزنان امتیازی اهمیت ویژه‌ای دارد که سعی می‌کنم نتیجه خوبی گرفته و پیراهن امتیازی را حفظ کنم.

وی در رابطه با اینکه تا چه میزان از مسیر مرحله پایانی تور سی و سوم شناخت دارد گفت: دو سال است که در این مسیر پا زده‌ام و با مسیر مرحله ششم آشنا هستم. در مورد 200 متر پایانی هم هر چیزی که لازم است را می‌دانم و باید دید فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رکابزن پیشگامان کویر یزد در مورد تور سی و سوم خاطرنشان کرد: خدا را شکر با تمام سختی‌ها تور آذربایجان برگزار شد و امیدوارم برگزاری این تور ادامه داشته باشد چرا که تنها تور ایرانی و بهترین تور آسیایی است. امیدوارم این تور همواره برگزار شده و سطح آن نیز حرفه‌ای شود و مثل همین دوره، بهترین رکابزنان جهانی در این تور حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز