خبرگزاری کار ایران

صفرزاده مطرح کرد:

امیدوارم شهردار اجازه ندهد دوچرخه‌سواری نابود شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۰۷

کاپیتان تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز گفت: امیدوارم شهردار تبریز اجازه ندهد تا تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز نابود شود.

به گزارش ایلنا، سعید صفرزاده، قهرمان مرحله پنجم سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم که امروز سرنوشت پیراهن قرمز و سلطان کوهستان مشخص می‌شود و به لطف خدا توانستم با کسب امتیازات لازم، این پیراهن را به نام خودم ثبت کنم.

وی افزود: همچنین در پایان این مرحله توانستم عنوان نفر اول را کسب کنم که از این بابت هم خوشحال هستم. قطعاً فشار زیادی در اواخر مسیر روی رکابزنان وجود داشت اما تا زمانی که رقابت‌ها سنگین نشود، اختلاف بین رکابزنان مشخص نخواهد شد.

رکابزن شهرداری تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: در 4 کیلومتر پایانی که سربالایی تندی بود، اختلاف بین سربالارو و کف رو مشخص شد و اختلاف بیشتری بین ورزشکاران سربالارو با سایر رکابزنان به وجود آمد. ایرانی‌ها به خصوص تبریزی‌ها در مسیرهای کوهستانی همیشه بهترین عناوین را کسب کرده‌اند و به نوعی این نوع مسیرها به نام ما است.

صفرزاده ادامه داد: مشکلات باشگاه باعث می‌شود کمتر در مسابقات شرکت کنیم و این موضوع موجب افت ورزشکاران می‌شود. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به باشگاه شهرداری داشته باشند تا استعدادهایی که در شهرمان وجود دارند، نابود نشوند.

وی در رابطه با سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با اینکه پیش از اهداء مدال توسط ایرج شهین به اهر، شهردار تبریز، صحبت‌هایی را با وی انجام داده است، گفت: در همین رابطه با آقای شهردار صحبت کردم. شهرداری تبریز همیشه تیم خوبی بوده و بهترین مقام‌ها را کسب کرده است اما در 2 سال اخیر دچار مشکلاتی شده و ورزشکاران انگیزه‌های خود را از دست داده‌اند.

رکابزن بومی شهرداری تبریز در رابطه با ناکامی این تیم در کسب مقام نخست تیمی خاطرنشان کرد: عامل اصلی اینکه ما نتوانستیم عنوان تیمی را کسب کنیم هم همین موضوع است. چرا که دو رکابزن خوبمان در نیم فصل به تیم‌های دیگر پیوستند. دیگر رکابزنانمان هم کم انگیزه‌تر از قبل بودند به همین دلیل فرصت را غنیمت شمرده و از شهردار محترم درخواست کردم تا توجه بیشتری به دوچرخه‌سواری شهرداری داشته باشند چرا که واقعاً ورزش اول استان بوده و مخاطبان خاص خود را دارد.

وی در رابطه با اینکه بهترین عملکرد را بین 65 رکابزن این مرحله داشت اظهار کرد: تخصص ورزشکاران با یکدیگر متفاوت است. برخی رکابزنان در مسیرهای صاف و برخی دیگر در مناطق کوهستانی و سربالایی متخصص هستند. در بخش کف و صاف، فاصله ما با اروپایی‌ها زیاد است اما می‌توانیم تخصص و قدرت خود را در مسیرهای کوهستانی به رخ حریفان بکشیم.

صفرزاده در پایان گفت: رسیدن به کوه عون بن علی پس از 194 کیلومتر شرایط را برای رکابزن سخت می‌کند، 3-4 کیلومتر پایانی نیز واقعاً نفس‌گیر بود اما خدا را شکر می‌کنم  که توانستم در این مرحله قهرمان شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز