خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان:

تیم‌های شرکت کننده در‌ تور ‌کیفیت فنی خوبی دارند/ حرفه‌ای شدن تور نباید مقطعی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۸۱

مدیر فنی تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان گفت: تیم‌های شرکت کننده در تور دوچرخه‌سواری، به لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی دارند.

رسول هاشم کندی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص کیفیت برگزاری سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: امسال با وجود کاهش تعداد تیم های خارجی حاضر در تور، خوشبختانه این تیم ها از کیفیت فنی مناسبی برخوردارند و نتایج انفرادی و تیمی، رکابزنان خارجی، گویای این موضوع است و امیدوارم تیم های داخلی نیز جایگاه خوبی کسب کنند.

وی افزود: از نظر نوع برگزاری، اسکان و تدارکات، تا کنون هیچ مشکلی در دو مرحله گذشته به وجود نیامده و هیچ شکایتی از سوی سرداوران و تیم های شرکت کننده، انجام نشده که امیدوارم در مراحل بعدی هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به پخش مستقیم این تور خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته، همواره موضوع پخش زنده تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، مشکل بزرگی بود که خوشبختانه امسال، بخشی از این مسئله حل شده و امیدوارم این موضوع، باعث جذب اسپانسرهای مختلف شود، چراکه تور ایران - آذربایجان، پتانسیل های زیادی دارد که باید دیده شود.

هاشم کندی در پاسخ به این سئوال که آیا این تور، می تواند در آینده به صورت حرفه ای برگزار شود، گفت: برای برگزاری تور در سطح حرفه ای، باید زیرساخت های لازم فراهم شود و من معتقدم که موضوع زیرساخت ها و استانداردها، باید به شکل ثابت و دائمی حل شود و اینگونه نباشد که به شکل مقطعی آن ها را حل کنیم و سپس دچار مشکل شویم.

وی افزود: برای حرفه ای شدن تور، باید تیم های بزرگی دعوت شوند و جوایز نیز باید افزایش یابد که این موضوع، مستلزم جذب اسپانسر و افزایش هزینه هاست. برای حرفه ای شدن تور، باید موضوع پخش زنده به طور کامل حل شود و اسپانسرهای تور نیز افزایش یابد و در غیر اینصورت، حرفه ای کردن تور، کار اشتباهی است.

مدیر فنی سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان تاکید کرد: البته ما هم اکنون نیز از نظر سطح برگزاری تور و موضوع مسیرها و تابلوها، تور را در سطح بسیار بالای جهانی برگزار می کنیم، اما برای حرفه‌ای شدن تور، باید برخی از زیرساخت ها به طور ثابت و همیشگی استاندارد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز