خبرگزاری کار ایران

وکیل پزشک تبریزی:

حکم قصاص علیرضا صلحی لغو شد/ امیدوارم قضات دیوان عالی دادرسی عادلانه‌ای داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۷۰

یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم (علیرضا صلحی) از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.

به گزارش ایلنا، بابک بابازاده گفت: امروز که پیگیر پرونده از دیوان عالی شدم به من و سهراب نجفی -دیگر وکیل این پرونده- گفتند که حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم نقض شده و پرونده بدلیل نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.

براساس این گزارش بابازاده ۲۱ خردادماه سال جاری گفته بود که پرونده موکلش برای رسیدگی به شعبه ۲۴ دیوان عالی کشور ارجاع شده است و احتمالا حدود سه الی چهار ماه طول می‌کشد تا پرونده رسیدگی شود زیرا پرونده ها در دیوان عالی کشور زیاد است.

وکیل مدافع پزشک تبریزی نیز پیش از این گفته بود: چهار جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در نهایت بعد از برگزاری چهار جلسه، ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶، رای صادر شد و به این لایحه اعتراضی خود را تنظیم و ثبت کردیم.

بابازاده با بیان اینکه حکم صادره قصاص متهم است، گفت: این پرونده دو شاکی دارد. یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ موکل است. در مورد فوت مادربزرگ، دایی موکلم تقاضای دیه کرده و در مورد همسر موکل نیز، اولیای دم تقاضای قصاص کرده‌اند. امیدوارم قضات دیوان عالی کشور با توجه به مدارکی که علیه  موکلم است، دادرسی بی طرفانه و عادلانه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز