خبرگزاری کار ایران

مهاجری در گفت‌وگو با ایلنا:

بازیکنانم مقابل پارس جنوبی عطش پیروزی داشتند/ فورستر برای حضور در ایران مشکل قانونی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۸۸

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است بازیکنان تیمش مقابل پارس جنوبی جم عطش پیروزی داشتند.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم از هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: این تیم متاسفانه در اوایل لیگ برتر بنا به دلایلی پیروزی نداشت و به همین دلیل به لحاظ روحی و روانی شرایط بازیکنان چندان مساعد نبود. به همین علت ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم من با بازی که انجام دادند میل و عطش برد را داشتند و این، باعث پیروزی تیم ما شد. ما بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و با این روال مطمئن هستم که می‌توانیم در ادامه لیگ برتر شرایط بهتری را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص آخرین وضعیت اسماعیل فرهادی و هری فورستر 2 بازیکن این تیم گفت: متاسفانه اسماعیل فرهادی مصدوم است و در چند هفته آینده هم نمی‌توانیم این بازیکن را در اختیار داشته باشیم. هری فورستر هم بحث ازدواج را پیش‌رو داشت که درحال حاضر در کشور خودش است، هری متاسفانه بحث اقامت در کشور را هم دارد که سعی می‌کنیم این موضوع را به زودی حل کنیم.

مهاجری درباره عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: متاسفانه داور بازی با پارس جنوبی عملکرد چندان جالب توجهی نداشت و با اخراج موسوی کار ما را برای دیدار هفته هشتم مقابل فولاد خوزستان خیلی سخت کرد، چون من بازیکن دفاع راست برای دیدار فولاد ندارم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شرایط تیم بهتر می شود. من به هواداران ماشین‌سازی و فوتبال دوستان تبریزی می‌توانم این قول را بدهم که در هفته‌های آتی مطمئنا نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز