خبرگزاری کار ایران

با برگزاری جلسه فوق العاده؛

شهرداری تبریز به عرصه ورزش بازگشت/ استقبال اهالی ورزش از تصمیم شورای‌شهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۷۹

در پی نظر مساعد اعضای شورای‌شهر برای تداوم تیمداری شهرداری تبریز تا پایان فصل، اهالی ورزش و کارشناسان به تداوم افخارآفرینی تیم های این شهر در رشته‌های مانند دوچرخه‌سواری، فوتبال، بسکتبال و والیبال امیدوار شدند.

به گزارش ایلنا، جلسه فوق العاده شورای‌شهر تبریز در حالی برگزار شد که اعضای حاضر در این جلسه به ادامه تیمداری شهرداری تبریز در ورزش قهرمانی رای دادند.

فوتبال، بسکتبال، والیبال و دوچرخه سواری از جمله مهم ترین رشته ها و تیم های ورزشی است که شهرداری تبریز طی سال های اخیر حمایت خوبی از آنها داشته و بر اساس مصوبه شورانشینان، شهرداری با بودجه ورزشی سالجاری تا پایان فصل در کنار ورزش همگانی، مدیریت ورزش قهرمانی را نیز به عهده خواهد داشت.

تیم فوتبال شهرداری تبریز فصل گذشته توانست با سازماندهی مناسب، سهمیه لیگ یکی فوتبال تبریز را حفظ کند تا همچنان این بستر برای فوتبالیست های جوان و بومی مهیا باشد. امسال نیز در اثر چنین تفکر ارزشمند و سازنده ای، تیمی کاملا بومی و جوان تشکیل یافته و با هزینه ای کم نسبت به سال های گذشته، در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور حاضر شده است

تیم بسکتبال شهرداری که هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده است، سال قبل اولین قهرمانی تاریخ بسکتبال تبریز در لیگ برتر باشگاه های کشور را در حضور غول های بزرگی چون پتروشیمی، مهرام، پالایش نفت آبادان و چند تیم متمول دیگر کسب کرد تا جامعه ورزش تبریز از این موفقیت بزرگ به خود ببالند.

در والیبال هم چند سالی است که تیم شهرداری تبریز علاوه بر نتیجه گیری رضایتبخش، شور و نشاط را به سالن های ورزشی شهر کشیده و در همه بازی های این تیم تماشاگری بالغ بر دو هزار نفر در سالن شهید اقدمی تبریز حضور می یابند.

دوچرخه سواری اما به عنوان ورزش اول استان، در یکی، دو سال اخیر مورد حمایت شهرداری تبریز بوده و نتایج درخشانی کسب کرده است. تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز که با هزینه های کمتری صاحب عناوین قهرمانی کشوری و افتخارات آسیایی شده است، هم اکنون تنها تیم بومی دوچرخه سواری است که همه اعضای آن شامل کادرفنی، مکانسین و دوچرخه سوار را نفرات تبریزی تشکیل می دهند. این تیم که آماده افتخارآفرینی در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان است، صاحب رکابزنان مطرحی است که عناوین قهرمانی کشور در بخش سرعت و استقامت جاده را یدک می کشند. هزینه کرد در رشته دوچرخه سواری علاوه بر افتخارآفرینی در سطح قهرمانی کشور و آسیا و تزریق این قهرمانان به تیم های ملی که نمونه آن حضور دو رکابزن تبریزی در بازی های آسیایی جاکارتا بود، در بحث همگانی کردن این رشته ورزشی و فرهنگ استفاده از این وسیله نقلیه برای عموم مردم نیز برای جامعه شهری مفید واقع خواهد شد

ا این اوصاف به نظر می رسد شهرداری می تواند با مقداری توجه بیشتر به رشته دوچرخه سواری، با یک تیر چند نشان زده و همچنان حامی جدی ورزش اول استان لقب بگیرد.

بی گمان در نتیجه این حمایت و تداوم آن، ورزش تبریز در این رشته بار دیگر صاحب عناوین قهرمانی و افتخار آفرینی های غرور انگیز در آسیا و مسابقات بین المللی شده و البته این امر گسترش همگانی شدن دوچرخه سواری در این شهر را به دنبال خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز