خبرگزاری کار ایران

جان توشاک:

همیشه نگران تیم خودم هستم/ دژاگه و شجاعی با بازیکنان هماهنگ نیستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۱۳

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه باید خود را با بقیه بازیکنان تیم هماهنگ کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، جان توشاک در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: فردا باید برنده بازی باشیم و تمام تلاش‌مان را برای این کار انجام می‌دهیم. محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم و تنها کسی که هفته قبل مصدوم شد، خود من بودم!

او افزود: من در وهله اول دنبال شناخت تیم خودم هستم و سپس شناخت تیم حریف. بعد از بازی هفته قبل مقابل استقلال، تمرینات سفت و سختی انجام دادیم و آماده برگزاری بازی فردا هستیم. سیستمی که ما در سه هفته قبل داشتیم، روی آن کار کرده‌ایم سیستمی بود که ما در اردوی پیش فصل ترکیه چون مهاجمی نداشتیم تمرین کردیم.

وی بیان کرد: در بازی قبلی اشتباهات فردی زیادی داشتیم و وقتی اشتباه فردی در یک بازی باشد، دیگر سیستم مهم نیست و تنها فکر و ذکر ما، معطوف به بازی فردا و کسب سه امتیاز است.

سرمربی تراکتورسازی درباره ضعف دفاعی تیمش اظهار کرد: ما باید بازی قبلی را فراموش کنیم و به فکر بازی فردا باشیم، وقتی بازیکن من گل به خودی می‌زند، این یک اتفاقی است که امیدوارم دیگر در تیمم تکرار نشود.

توشاک درباره عملکرد محسن فروزان نیز گفت: فروزان، دروازه‌بان باتجربه‌ای است و تاکنون عملکرد خوبی داشته و از داشتن این گلر خوشحالم.

او درباره وضعیت دژاگه و شجاعی گفت: ما در اردوی پیش فصل ترکیه، پنج بازی تدارکاتی انجام دادیم و بعد از این اردو، شش بازیکن به جمع ما اضافه شدند که از نظر بدنی، تفاوت زیادی با بازیکنان قبلی ما داشتند. دژاگه و شجاعی، در جام جهانی بازی کردند و با اینکه بازیکنان باتجربه‌ای هستند اما چهار هفته از سایر بازیکنان عقب افتاده‌اند و باید از نظر تکنیکی و بدنی، با سایر بازیکنان هماهنگ شوند و برای رسیدن به این هماهنگی، نیاز به زمان داریم و این ناهماهنگی، باعث بروز اشتباه می‌شود.

وی تاکید کرد: من در اردوی پیش فصل، شناخت خوبی از بازیکنانم پیدا کردم، اما وقتی فصل شروع شد، شش بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده بود که شناخت کاملی از آن‌ها نداشتم.

توشاک درباره اولین بازی خانگی تیمش مقابل هواداران خودی خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند تجربه خوبی برای ما باشد و ما نیاز به حمایت هواداران داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز