خبرگزاری کار ایران

جام باشگاه‌های فوتسال آسیا- اندونزی؛

مس‌سونگون در یک قدمی قهرمانی آسیا / صعود لاله‌های نارنجی به فینال

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۷۴

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با غلبه بر نماینده عراق به فینال جام باشگاه های آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتسال مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (جمعه) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف نفت الوسط عراق رفت و در پایان با برتری 3 بر 2 مقابل نماینده عراق، به فینال راه یافت.

در این بازی که با برتری شاگردان بی غم آغاز شد، ابتدا علی اصغر حسن زاده گل اول را برای مس به ثمر رساند اما در دقایق پایانی نیمه نخست، هیثم سالم کار را به تساوی کساند.

حسن‌زاده بازهم در شروع نیمه دوم گلزنی کرد تا مس از حریف خود پیش بیافتد. نفت در چهار دقیقه پایانی بازی روی به استفاده از سیستم "پاورپلی" آورد. بازیکنان مس نیز از این فرصت استفاده کرده و فخیم کاپیتان مس سنگون در یک صحنه روی اشتباه بازیکنان حریف، دروازه خالی نفت را باز کرد.

قدرت بهادری بازیکن ایرانی تیم نفت نیز در ادامه گل دوم این تیم عراقی را به ثمر رساند تا دقایق پایانی با هیجان بالا دنبال شود اما دفاع همه جانبه مس سونگون مانع از گلزنی نفت شد و بازی با برتری سه بر دو مس به پایان رسید.

قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش ایرانی در ترکیب نفت عراق به میدان رفتند و نمایش درخشانی داشتند.

به این ترتیب تیم فوتسال مس سونگون ایران در دیدار فینال باید یکشنبه به مصاف پیروز دیدار بانک بیروت لبنان و تایسون نام ویتنام برود.

تیم‌های بانک بیروت لبنان و تایسون نام ویتنام از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(جمعه) دیدار دوم مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز