خبرگزاری کار ایران

بازیکن انگلیسی تراکتورسازی:

خیلی دوست داشتم در حضور پرشورها بازی کنم/خطای بازیکن نساجی بر روی من به نظر‌م پنالتی بود/ بازی سختی با استقلال داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۴۰

تراکتور سازی تیم بزرگی است و هر بازیکنی با دیدن تماشاگران پرشور این تیم می خواهد در تیم بازی کند از این رو این تیم برای من اهمیت خیلی خاصی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آنتونی‌استوکس بازیکن انگلیسی تراکتورسازی بعد از بازی نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا ابراز داشت: تراکتور سازی تیم بزرگی است و هر بازیکنی با دیدن تماشاگران پرشور این تیم می خواهد در تیم بازی کند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم و حضور در تراکتور و لیگ ایران  تجربه ای متفاوت  برای من است و امیدوارم در تیم جدیدم موفق شوم.


در‌باره گل زیبای خود  خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فصل شروع شده  بود و من از هفته دوم به در بازی ها حاضر شدم این بازی اولین بازی من در لیگ ایران و تراکتور سازی بود و برای من اهمیت خیلی خاصی داشت با گلی که به ثمر رساندم  فصل جدید فوتبالی خود را با انگیزه مضاعف و انژی بالا ادامه بدهم.


وی درباره صحنه مشکوک به پنالتی گفت: من داخل محوطه جریمه  در موقیعت گلزنی بودم که بازیکن تیم حریف من را با خطا متوقف کرد،نمی دانم چرا داور هیچ عکس العملی برای آن صحنه از خود نشان نداد و دستور به ادامه بازی داد، به نظر خودم پنالتی بود و باید به نظر داور و کارشناسان داوری احترام گذاشت.


آنتونی استوکس درباره نبود پرشورها در استادیوم این چنین گفت: سرمایه هر باشگاه و تیمی هواداران آن تیم هستند من تعریف هواداران تراکتور را از هم تیمی‌هایم شنیدم و خیلی دوست داشتم در ترکیب اصلی  تیم  بازی کنم و شادی بعد گل را با هواداران پرشور تراکتورسازی تقسیم کنم که متاسفانه این بازی در سکوت سکو‌ها برگزار شد.

بازیکن تراکتور سازی در خاتمه درباره بازی هفته بعد این تیم مقابل استقلال تهران گفت: استقلال مثل تراکتور سازی یکی از تیم های خوب ایران است و این دو تیم همواره بازی‌های جذابی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و ما هفته بعد یک بازی سخت با استقلال  در خانه حریف پیشرو داریم و امیدوارم با کسب سه امتیاز از آن بازی بتوانیم هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز