خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی:

در ثبت بودجه و جذب تسهیلات رتبه اول کشوری را داریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۷۰

به رغم محدودیت‌های مالی در سال گذشته بالغ بر 154 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های سطح استان آذربایجان شرقی تعلق گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقی کرمی در همایش روز ملی دهیاری در استانداری آذربایجان‌شرقی با اعلام این مطلب افزود: استان ما با جذب 211 درصدی تسهیلات مناطق روستایی رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است.

وی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی در انعقاد قرارداد طرح‌ها نیز در صدر جدول قرار گرفته و تعلق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهدات اعتباری و اشتغالزایی، جذب بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل روستایی با ۲۰۳ نفر اشتغال، از دیگر اقدامات موثری است که انجام داده‌ایم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: کمک به راه‌اندازی شرکت خوراک دام و طیور هریس، کاروانسرای روستای پیام مرند و توسعه واحد تولیدی صنایع غذایی هریس  را از جمله فعالیت‌های مهم دفتر امور روستایی استان است.

کرمی از کسب رتبه دوم کشوری در حوزه دفتر امور روستایی و شوراها خبر داد و متذکرشد: کسب رتبه اول در ثبت بودجه نیز از جمله دیگر افتخارات استان ماست، در سال گذشته همچنین  ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار بین دهیاری‌های استان توزیع شده که این مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز