خبرگزاری کار ایران

اسلامی‌خواه در گفت‌وگو‌ با ایلنا:

بازیکنان تراکتور با حضور توشاک روحیه خوبی گرفتند/ مصدومیتم تمام شده و‌ می‌توانم بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۳۱

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان تیم با حضور جان توشاک روحیه خوب و جنگندگی گرفتند که با این شرایط می‌توانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قائم اسلامی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: چند روز پیش اولین تمرین تیم با حضور جان توشاک برگزار شد که خوشبختانه تمامی بازیکنان نشان دادند از روحیه بسیار خوبی برخوردارند.

وی ادامه داد: برای فصل جدید چند نفر از بازیکنان اصلی تیم را از دست دادیم‌ اما مطمئنم مدیریت جایگزین بسیار خوبی برای پست‌های مدنظر جذب می‌کند.

هافبک تیم تراکتورسازی در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت : بعد از اینکه مشخص شد رباط صلیبی‌ام پاره شده، برنامه های ویژه ای را زیر نظر پزشک تیم دنبال کردم. حتی در زمان تعطیلات من در تبریز ماندم تا بتوانم دوران نقاهتم را زیر نظر پزشک بگذرانم.

اسلامی‌خواه افزود: در حال حاضر شرایط خیلی بهتری دارم و می‌توانم بنا به صلاحدید کادرفنی، از اولین بازی برای تیم ام بازی کنم. البته درحال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کنم اما تا چند روز دیگر، می‌توانم به‌ تمرینات گروهی برگردم.

وی در ارتباط با وضعیت بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی عنوان داشت: من هم بازیکن سرباز تیم هستم اما متاسفانه هیچ اطلاعاتی در این خصوص ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با حضور جان توشاک و حمایت همیشگی پرشورهای تبریزی می‌توانیم در فصل جدید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز