خبرگزاری کار ایران

کاپیتان از تراکتورسازی خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۱۵

کاپیتان تراکتورسازی با انتشار پیام خداحافظی خبر از جدایی‎اش از این تیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کیانی روزهای اخیر اقدام به انجام مصاحبه‌هایی جنجالی و درگیری با مربی اسبق این باشگاه کرد به‌گونه‌‎ای که در مقابل مالک و تیم جدید مدیریتی و فنی این باشگاه قرار گرفته و امروز در صفحه اینستاگرامش خبر از جدایی و فاصله گرفتن ناخواسته از تیم محبوبش داد.

کیانی در حالیکه گزینه احتمالی قلعه‌نویی برای سپاهان است تصمیم گرفته در باشگاهی توپ بزند که کمترین تنش را در این سال‌ها با هواداران تراکتور داشته است.

پیام منتشر شده مهدی کیانی کاپیتان اسبق تراکتور در اینستاگرام بدین شرح است: دوری از هواداران کار آسانی نیست. به یازده سال همراهی هواداران بی‌نظیر تراکتور که فکر می‎کنم هیچ لحظه‎ای را پیدا نمی‎کنم که لذت نبرده باشم. هوادارانی که به خیلی‌ها یاد دادند حمایت فقط در روزهای پیروزی معنی پیدا نمی‎کند و دوری از آنها کار آسانی نیست. در این یازده سال هیچ‌وقت به خودم اجازه ندادم دل هواداران را بشکنم با اینکه پیشنهادهایی از سرخابی‌های تهران داشتم و می‎دانستم هیچ‌کس در تبریز دوست ندارد کاپیتان تیمش را در تیم‌های پایتخت ببیند و هیچ زمان پول بیشتر باعث نشد از تراکتور دل بکنم که همه مدیران قبلی می‎توانند شهادت دهند.

من از حسن نیت مالک جدید باشگاه تراکتور مطمئن هستم اما امسال شرایط فرق کرد. کسانی انگار در باشگاه تراکتور دوست نداشتند این پیمان که در سخت‌ترین روزها مثل محرومیت از نقل و انتقالات ادامه پیدا کرده بود پایدار بماند. اگرچه من از حسن نیت مالک جدید باشگاه تراکتور مطمئنم و می‎دانم حمایت مادی و معنوی‌شان از تراکتور بزرگ صادقانه است‌. برای حفظ حرمت‌ها و دلبستگی عاشقانه‎ام به تراکتور تصمیم گرفتم مدتی از تیم محبوبم فاصله بگیرم و در باشگاهی توپ بزنم که کمترین تنش را در این سال‌ها با هواداران فهیم تراکتور داشته است. بعضی مواقع با نبودنت بیشتر می‎توانی کمک کنی و امروز آن زمان است. تراکتوری‌های عزیز، پرشورها خدانگهدارتان. باز هم روزی می‎رسد که در کنار هم برای تراکتور فریاد بکشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز