خبرگزاری کار ایران

فرهاد فخیم در گفت‌وگو با ایلنا:

برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنیم/ مس‌سونگون مدعی قهرمانی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۸۰

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد که تیمش برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد فخیم در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و از روزی که اردوی خود را در ورزقان آغاز کرده‌ایم. روزانه سه نوبت تمرین می‌کنیم و بازیکنان‌ ما زیرنظر کادر فنی با جدیت و روحیه مضاعف تمرینات را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مس‌سونگون برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کند، افزود: ما پس از 3 بازی در لیگ برتر راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خواهیم شد که امیدوارم تا آغاز مسابقات لیگ به آمادگی کامل دست یافته و با پیروزی در این دیدارها به استقبال بازی‌های آسیایی برویم.

کاپیتان بومی تیم مس سونگون با اشاره به نخستین حضور تیمش در این رقابت‌ها یادآور شد: علی‌رغم اینکه مس برای اولین بار در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت اما بازیکنان‌ ما از جمله خودم تجربه بازی در این مسابقات را داریم و به‌عنوان نماینده ایران یعنی کشور اول فوتسال آسیا مدعی قهرمانی خواهیم بود. 

فخیم درباره قرعه تیمش در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: به نظرم گروه خوبی داریم و می‌توانیم به راحتی صعود کنیم اما باید حواس مان به بازی‌های حذفی باشد چراکه این دیدارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از این رو سعی خواهیم کرد تا کم اشتباه ظاهر شده و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پایان از نمایندگان ژاپن و تایلند به‌عنوان رقیبان اصلی تیمش در راه قهرمانی یاد کرده و گفت: ما باتوجه به اینکه تا فینال با دو تیم ناگویا ژاپن و چونبوری تایلند که از فاتحان سابق این مسابقات هستند، روبرو نخواهیم شد، کار آسانی برای حضور در دیدار نهایی داریم و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کنیم.

گفتنی است، رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اوایل مردادماه با حضور 16 تیم برتر این قاره به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد و مس‌سونگون در گروه چهارم با تیم‌های بانک بیروت لبنان، سیپار تاجیکستان و ای جی ام کا (AGMK) ازبکستان هم‌گروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز