خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تبریز از شهردار خواستار شد ؛

ضرورت سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۴۹

رئیس شورای شهر تبریز گفت: از شهردار می‌خواهیم برای کمک به فضای کسب و کار در روند صدور پروانه‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی خود به علت کمبود زمان در فصل کاری و تاخیر در تصویب بودجه تسریع کند.

به گزارش ایلنا؛  شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر توجه به جوانان اظهار داشت: جوان نماد طراوت و امید است و لازمه تداوم این امید ایجاد فضای مناسب و لازم برای کسب و کار برای جوانان است  هر چند ایجاد فضای کسب و کار از وظایف شورای شهر نیست اما مجلس شورای اسلامی می‌تواند با اصلاح روابط بین‌المللی مخصوصا در منطقه به فضاهای کسب و کاری مانند صنعت گردشگری رونق دهد.

رئیس شورای شهر طی درخواستی از شهردار مطرح کرد: از شهردار می‌خواهیم برای کمک به فضای کسب و کار در روند صدور پروانه‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی خود به علت کمبود زمان در فصل کاری و تاخیر در تصویب بودجه تسریع کند و امیدواریم پروژه‌های سال جاری در اولین فرصت شروع شوند تا موجب آسایش مردم شود.

اکبرنژاد با بیان این که نباید شاهد خزان زودرس درختان باشیم ابراز کرد: حفظ و نگهداری از درختان کاری و کلا فضای سبز شهر پر زحمت است که عشق و علاقه خود را می‌طلبد و باید مراقبت دائمی از درختان را مورد توجه قرار دهیم تا شاهد خزان زودرس آنها نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز