خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

بیش از 5 میلیارد دلار برای تهیه کالاهای اساسی مردم تامین اعتبار شده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۸۶

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیش از 5 میلیارد دلار برای تهیه و تامین کالاهای اساسی مردم تامین اعتبار شده است.

به‌گزارش ایلنا، دکتر خدابخش درجلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی تشکیل شد، ضمن اعلام این مطلب افزود: در راستای تهیه و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از 5.4 میلیارد دلار از قرار هر دلار سه هزار و 800 تومان اعتبار تخصیص یافته است، لذا این اقلام به هیچ عنوان نباید افزایش قیمت داشته باشند. 

وی ادامه داد: برای کالاهای غیراساسی دلار چهار هزار و 200 تومان عرضه می‌شود و افزایش این کالاها از 12 الی 18 درصد خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت برای تامین ارز واردکنندگان کالاهای اساسی و غیراساسی هیچ مشکلی ندارد ولی هرگز قابل قبول نیست که سودجویان در این ماه مبارک رمضان اقدام به افزایش قیمت کالاهای اساسی کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این جلسه ضمن گفتگو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه شکر و گوشت مرغ از قیمت ثابتی برخوردار هستند و تنها برنج 15 الی 20 درصد افزایش قیمت را نشان می دهد.

مهندس اکبر فتحی افزود: دولت برای تنظیم بازار ، برنج هندی با قیمت  5600 تومان در فروشگاه های بزرگ استان نظیر مراکز تجاری رفاه و تعاونی های مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

لازم به ذکر است تامین ارز 4 هزار و 200 تومانی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان و تشدید بازرسی و نظارت در ایام ماه مبارک رمضان برای رعایت حقوق شهروندان و تنظیم بازار از مصوبات مهم جلسه ستاد تنظیم بازار استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز