خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

کشف ۸۰۰ گرم تریاک و ۴۷۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در اهر

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۷۵

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: در اقدامات فنی و پلیسی در دو عملیات مختلف ۴۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یونس منفرد درباره کشف مقادیری جنس قاچاق شهرستان اهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق توسط افرادی در اهر، پیگیری موضوع را در دست کار ماموران قرار دادیم و با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی متهمان را شناسایی و با هماهنگی های قضایی در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف، کشف شد.

وی با اعلام اینکه بر اساس نظر کارشناسان، کالاهای مکشوفه ۱۰۰ میلیون ریال ارزش دارد، افزود: در این عملیات دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 
فرماندهی انتظامی اهر همچنین در ادامه اظهارات خود از کشف ۸۰۰ گرم مواد مخدر نیز خبر داد و تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ اهر با انجام یک سری تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمی شدند که اخباری از توزیع و فروش مواد مخدر توسط وی بدست آمده بود.
 
سرهنگ منفرد در پایان گفت: با هماهنگی قضایی، پلیس وارد عملیات شد و پس از کشف ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز