خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری خبر داد:

کاهش تولید زباله تبریز در آستانه عید نوروز نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۶۷

افزایش آگاهی ، رعایت اصول مدیریت پسماند در بین شهروندان و تلاش های بی وقفه معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز باعث شده تا بر خلاف سالهای گذشته ، شاهد کاهش تولید زباله در سطح شهر باشیم .

به گزارش ایلنا، علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت : با توجه به اینکه میزان تولید زباله در شهر تبریز روزانه ۱۱۵۰ تن است ، میانگین تولید زباله در ده روز پایانی اسفند ماه بالغ بر ۱۲۵۰ تن شده است  که نشانگر کاهش تولید زباله روزانه در قیاس با بازه زمانی مشابه در  سال گذشته است. 

وی با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه عید نوروز شاهد افزایش میزان زباله در شهر بوده‌ایم ، گفت : افزایش آگاهی ، رعایت اصول مدیریت پسماند در بین شهروندان و تلاش‌های بی وقفه معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز باعث شده تا بر خلاف سالهای گذشته ، شاهد کاهش تولید زباله در سطح شهر باشیم .

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر سایت میانی زباله سازمان مدیریت پسماند به صورت مداوم و شبانه روزی در حال فعالیت است و با مدیریت اصولی و صحیح در خصوص پسماندهای شهری ، هیچ گونه زباله‌ای روی زمین باقی نمانده و همه به صورت بهداشتی دفن می شود. 

اصغری اظهار کرد :به‌ رغم کاهش تناژ زباله در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروزی ، سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز بدون وقفه و بدون بروز مشکلی زباله‌ها را از سطح شهر جمع آوری کرده و دفن زباله نیز طبق روال سابق انجام می‌شود .

اصغری با تقدیر از زحمات پاکبانان که منادیان پاکی  و زیبایی شهر هستند، گفت: در ایام نوروز همه پاکبانان شهرداری تبریز و کارکنان زباله گاه مرکزی مدیریت پسماند مشغول به کار هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان گفت :هر ساله در آغاز سال جدید میزبان میهمانان نوروزی هستیم و شعار هر ساله ما شهر تبریز، شهر همیشه تمیز بوده است، نیاز است در حوزه نظافت شهری بیشتر از سالهای قبل از بابت تنظیف شهر و مدیریت پسماند کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز