خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبر داد:

بازار جواهر به « قطب کتاب تبریز» تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۰۱

شهردار تبریز از تبدیل بازار جواهر به «شهر کتاب» خبر داد و گفت: این بازار، با پیش‌بینی‌ها‌ و هماهنگی‌های صورت‌گرفته، به زودی در خدمت مطالبات فرهنگی شهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهندس ایرج شهین‌باهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز خرید جواهر، علیرغم برخورداری از موقعیت و فضای مناسبت، متاسفانه مدت‌هاست با وضعیت متروکه‌ای مواجه است، از این رو در ماه‌های اخیر، ایجاد کاربری مناسب در این مرکز، در دستور کار قرار گرفته‌است.

وی افزود: با توجه به فقدان مرکز جامع کتاب و نیاز مبرم شهر به توسعه فضاهای فرهنگی، این بازار، به زودی به عنوان «شهر کتاب» فعالیت می کند.

شهردار تبریز به همجواری مرکز جواهر با دانشگاه تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد دسترسی با دو رمپ پله برقی از ضلع جنوبی دانشگاه تبریز به شهر کتاب، در رونق و شکوفایی این مرکز، نقش موثر خواهدداشت.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل‌آمده با ناشران مختلف، زمینه لازم برای ایجاد قطب کتاب در شهر تبریز فراهم شده تا به زودی عموم شهروندان، به خصوص دانشجویان، امکان بهره‌مندی از خدمات فرهنگی این مرکز را داشته باشند.

شهین‌باهر اظهار امیدواری کرد همکاری مجموعه‌های فرهنگی و بخش‌های خصوصی، در محتوابخشی و مخاطب‌پذیری شهر کتاب تبریز موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز