خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

زمینه حضور نیروهای مسلح را در عرصه امنیت فراهم می‌کنیم

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی این استان برای استقرار یگان‌های مختلف نیروهای مسلح خبر داد و گفت: وظیفه خود می‌دانیم امکانات و زمینه‌های حضور مقتدرانه نیروهای مسلح را در عرصه تامین و تقویت امنیت فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده صبح امروز (یک‌شنبه) در آیین افتتاح فاز اول پادگان جدید تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تبریز، افزود: برای تکمیل این پادگان و استقرار یگان‌های ارتش در آن و همچنین سایر طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در کنار ارتش قهرمان هستیم و امیدواریم بتوانیم خدمت‌گزارانی امین و صادق برای تلاشگران عرصه امنیت باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، حافظ امنیت کشور و استان هستند، افزود: آذربایجان شرقی در دو سال گذشته در سایه تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران عرصه امنیت و اعضای شورای تامین استان جزو امن‌ترین استان‌های کشور شناخته شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این که سنگرهای تامین امنیت محل عبادت سربازان است، افزود: خدمتی که نیروهای مسلح به اسلام و قرآن می‌کنند ارزشی بالاتر از حد تصور دارد.

وی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین رهبران و فرماندهان دنیا به عنوان رهبری نمونه و شایسته شناخته می‌شوند و افتخار می‌کنیم که چنین بزرگمردی فرمانده نیروهای مسلح ما هستند.

در این مراسم که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، از خانواده‌های معظم شهدای ارتش و دست‌اندرکاران اجرای پروژه پادگان جدید نیروی زمینی ارتش در تبریز قدردانی شد.

پادگان جدید تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که به نام شهید رحمان فروزنده مزین شده است، در زمینی به مساحت 71 هکتار در خارج از شهر تبریز ایجاد می‌شود و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فاز اول این پادگان شامل هشت هزار و 23 متر مربع ساختمان و میدان صبحگاه با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

پادگان جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تبریز هفتمین پادگان جدید نزاجا در کشور است.

کد خبر : ۳۷۷۷۱۴