خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب «مرغ صبح خوان» در همایش علمی پژوهشی استاد شهریار و قرآن

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۴۴

کتاب «مرغ صبح خوان» به اهتمام «محمد طاهری خسروشاهی» در خصوص مقالاتی در حوزه نقش اعتقادات مذهبی در منظومه فکری شهریار با شمارگان یکهزار جلد چاپ شده است.

کتاب «مرغ صبح خوان» همزمان با همایش علمی پژوهشی استاد شهریار و قرآن در تبریز رونمایی شد.

به گزارش ایلنا رونمایی این کتاب با حضور آیت الله «محسن مجتهدشبستری» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، حجه الاسلام سیدشهاب الیدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه و «علی اکبر صفی پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب برگزار شد.

گفتنی است کتاب «مرغ صبح خوان» به اهتمام محمد طاهری خسروشاهی در خصوص مقالاتی در حوزه نقش اعتقادات مذهبی در منظومه فکری شهریار با شمارگان یکهزار جلد چاپ شده است.

براساس این گزارش همایش علمی و پژوهشی استاد شهریار و قرآن همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، موسسه تحقیقاتی علوم اسلامی و انسانی دانشگاه تبریز، دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان و بنیاد شهریار هفتم اسفندماه جاری در مجتمع فرهنگ هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار شد.

گفتنی است در این همایش صاحبان مقالات به ارائه ی مقالات علمی و پژوهشی خود پیرامون استاد شهریار و قرآن پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز