خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی:

آموزش‌های مهارتی در حوزه فناوری نانوی کشور در آذربایجان شرقی ارایه می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۴۶

وجود کارگاه آموزشی فناوری نانو با رویکرد شغل و شایستگی برای اولین بار در مجموعه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در تبریزصورت گرفته و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی گفت: با عنایت ویژه مدیریت عالی استان آذربایجان شرقی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برای اولین بار در کشور آموزشهای مهارتی در حوزه فناوری نانوی کشور را ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا سیابانی که در بازدید عضو هیئت علمی دانشگاه واکنینگن هلند و مدیر پروژه خشکسالی اتحادیه اروپا از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، افزود: اکنون ایران در حوزه علم و فناوری گام‌های بسیار خوبی برداشته است و در بعضی از حوزه‌ها از جمله فناوری نانو پیشرفت‌های بسزایی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وجود کارگاه آموزشی فناوری نانو با رویکرد شغل و شایستگی برای اولین بار در مجموعه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در تبریزصورت گرفته و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به رسالت سازمان متبوع در ایجاد، گسترش و توسعه ارتباطات بین المللی در قالب دیپلماسی مهارت اشاره کرد و گفت: وجود ارتباطات علمی و پژوهشی نیاز جوامع امروز و علی الخصوص توسعه آموزش‌های مهارتی است و این دعوت در جهت آشنایی و ایجاد ارتباط در خصوص آموزشهای مهارتی در حوزه مدیریت آب و منابع آن صورت پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز