خبرگزاری کار ایران

دعوت شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر : ۲۵۱۰۰۹

از عموم ملت قهرمان و مسلمان استان درخواست می کنیم در روز ۲۲ بهمن با شکوه و عظمت بیش از پیش و با صفوف متحد و منسجم و با شعار لبیک یا رسول الله(ص) شکوه و اقتدار نظام و رهبری را به نمایش بگذارند.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
به گزارش ایلنا در بخشی از این بیانیه آمده است: سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور مجاهدت بزرگ‌مردی است که با اتکال به خداوند سبحان و رهبری قلوب مومنین و انقلابیون توانست پرچم توحید را در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهتزاز درآورد.

در بخش دیگری از این بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی با یادآوری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت در این راهپیمایی برای حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان شده و آمده است: حال که در سایه هدایت مقام معظم رهبری، سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم به پاس خون شهدا و برای حمایت قاطعانه از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ما اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی ضمن شرکت از عموم ملت قهرمان و مسلمان استان درخواست می کنیم در روز ۲۲ بهمن با شکوه و عظمت بیش از پیش و با صفوف متحد و منسجم و با شعار لبیک یا رسول الله(ص) شکوه و اقتدار نظام و رهبری را به نمایش بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز