خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر تبریز:

خواست مردم تبریز حمایت از تیم ماشین‌سازی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۹۳

برندهای یک شهر هیچ وقت از بین نمی‌روند همانطور که فرهنگ هیچ وقت از بین نمی‌رود و برندها نیز همانند فرهنگ‌ها بوده و تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی ریشه در اعماق فوتبال ایران و تبریز داشته و ماشین‌سازی یک برند معتبر در فوتبال ایران است.

شهردار تبریز گفت: خواست مردم تبریز حمایت از تیم ماشین‌سازی و حفظ برند قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در جمع بازیکنان و مدیران باشگاه ماشین‌سازی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی هر شهر با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و اعضای منتخب چکیده عصاره مردم بوده و شهردار و اعضای شورای اسلامی همواره به خواسته مردم اهمیت داده و درصدد اجابت آن می باشند.

شهردار تبریز با اشاره به برند مهم و تاثیر گذار باشگاه ماشین سازی گفت: برندهای یک شهر هیچ وقت از بین نمی‌روند همانطور که فرهنگ هیچ وقت از بین نمی‌رود و برندها نیز همانند فرهنگ‌ها بوده و تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی ریشه در اعماق فوتبال ایران و تبریز داشته و ماشین‌سازی یک برند معتبر در فوتبال ایران است.

وی افزود: خواست مردم تبریز حمایت از قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان بوده و ما با تمام وجود از این تیم حمایت می‌کنیم و امیدواریم با موفقیت‌های تیم ماشین‌سازی شاهد بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران و لیگ برتر باشیم.

شهردار کلانشهر تبریز که در اردوی قبل از بازی تیم ماشین سازی تبریز و در جمع اعضای شورای شهر و کادرفنی و بازیکنان و هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی شهرداری سخن می گفت اظهار داشت: در سال آینده جهت تقویت این تیم سعی خواهیم کرد با توجه به اعلام نیاز مدیریت باشگاه امکانات خوبی را جهت اوج گیری این باشگاه فراهم نماییم تا بدون دغدغه و مشکلات مالی و رفاهی تیم بتواند به موفقیت خود تداوم بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز