خبرگزاری کار ایران

در دومین جشنواره ملی آثار پژوهشی برتر در حوزه بهره وری؛

رساله های دانش آموختگان دکتری دانشگاه تبریز عنوان برتر را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۸۲

رساله ها و مقالات جلال شیری، دانش آموخته دکتری رشته آبیاری و زهشکی دانشکده کشاورزی و سکینه سجودی، دانش آموخته دکتری علوم اقتصادی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز به عنوان رساله و مقاله برگزیده و برتر انتخاب شد.

رساله‌ها و مقالات جلال شیری، دانش آموخته دکتری رشته آبیاری و زهشکی دانشکده کشاورزی و سکینه سجودی، دانش آموخته دکتری علوم اقتصادی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز در دومین جشنواره ملی آثار پژوهشی برتر در حوزه بهره‌وری به عنوان رساله و مقاله برگزیده و برتر انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این جشنواره رساله جلال شیری، دانش آموخته دکتری رشته آبیاری و زهشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز با عنوان " تخمین تبخیر و تعرق گیاه مرجع: تحلیل مقایسه‌ای بین روشهای هوش مصنوعی و مدلهای فیزیکی – تجربی متداول " با راهنمایی دکتر امیر حسین ناظمی و دکتر علی اشرف صدرالدینی شایسته تقدیر شناخته شده است.

همچنین در این جشنواره مقاله وی با همکاری نویسندگان امیر حسین ناظمی، علی اشرف صدر الدینی، گورکالازراس، اوزگور کیسی، پانو مارتی و احمد فاخری فرد تحت عنوان " Com parison of heuristic and empirical approaches for estimating reference evapotranspiration from limited inputs in iran " حائز رتبه برتر شناخته شده است.

همچین؛ رساله سکینه سجودی، دانش آموخته دکتری علوم اقتصادی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز تحت عنوان " بررسی اثر تجدید ساختار بازار برق بر کارآیی فنی عرضه کنندگان برق در ایران " با راهنمایی دکتر محمد علی متفکر آزاد و دکتر محسن پور عبادالهان حائز رتبه برتر شناخته شده است.

بر همین اساس؛ مقاله وی نیز با عنوان " محاسبه کارایی فنی نیروگاه های حرارتی کشور و بررسی عوامل موثر بر آن: کاربرد روش تصادفی ناپارامتریک پوششی داده‌ها " با همکاری دکتر محمد علی متفکر ازاد، دکتر محسن پور عبادالهان، دکتر فیروز فلاحی و دکتر رضا رنج پور شایسته تقدیر شناخته شده است.

لازم به ذکر است، به برگزیدگان و آثار برتر این جشنواره لوح سپاس و تقدیر نامه از سوی رویا طباطبایی یزدی، رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران اعطا شده است.

یادآور می‌شود: دومین جشنواره آثار پژوهشی برتر در حوزه بهره‌وری برای حمایت از حرکت بهره‌وری در کشور و به منظور شناسایی و تقدیر از آثار پژوهشی در حوزه بهره‌وری، از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز