خبرگزاری کار ایران

۵۲ دانشجوی دانشگاه تبریز وام تحصیلی دانش هسته‌ای دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۱۳

این وام تحصیلی برای این دانشجویان به میزان بیش از ۲۹۷ میلیون ریال پرداخت شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، از اختصاص بیش از ۲۶ میلیارد ریال انواع وام دانشجویی به بیش از ۱۸ هزار دانشجو در نیم سال اول ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا حسین امامعلی‌پور، با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویی جهت فراهم کردن شرایط مساعد تحصیلی و کمک به دانشجویان مستعد، وامهای مختلفی به دانشجویان اعطاء می‌کند، گفت: بر همین اساس، برای ۲ هزار و ۸۳۸ نفر وام تحصیلی به مبلغ۱۲ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی افزود: بیشترین وام‌ها به وام شهریه برای ۷۹۰ نفر دانشجوی نوبت دوم با مبلغ ۸ میلیارد ریال، وام ضروری برای ۳۱۹ نفر با مبلغ۸۷۸ میلیون ریال و وام ازدواج برای ۱۱۲ نفر با مبلغ ۱ میلیارد و۶۸۰ میلیون ریال، اعطاء شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، اضافه کرد: همچنین وام ودیعه مسکن متاهلی برای ۸۴ نفر با مبلغ۴ میلیارد و۳۴۰ میلیون ریال، وام تحصیلی دانش هسته‌ای برای ۵۲ نفر با مبلغ ۲۹۷ میلیون ریال، وام ضروری کتب تخصصی برای ۳۱ نفر با مبلغ ۱۴۱ میلیون ریال و وام مسکن مجردی برای ۲۳ نفر با مبلغ ۷۴ میلیون ریال پرداخت شده است.

امامعلی‌پور، اعطای وام حج عمره، وام ضروری نابینا و کم بینا و وام ضروری دانش هسته‌ای را از دیگر وام‌های اختصاصی عنوان کرد و یادآور شد: در این نیم سال، این تعداد و میزان وام به تعداد ۱۸ هزار و ۴۸۸ نفر اعطا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز