خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

معاون اول رییس جمهوری فردا میهمان مردم آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۴۳

تعدادی از وزراء نیز دکتر جهانگیری را در این سفر برای افتتاح چندین طرح از جمله سند تدبیر و توسعه استان آذربایجان شرقی همراهی می‌کنند.

معاون اول رییس جمهوری در سفری یک روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن افتتاح چندین طرح جلسات مختلفی با مردم و گروههای کاری خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از گزارش شامگاه دیروز روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی حاکی است، دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور روز شنبه ۱۸ بهمن در سفری یک روزه میهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اعلام، برنامه‌های این گفت: تعدادی از وزرا نیز ایشان را در این سفر همراهی می‌کنند.

اسماعیل جبارزاده افزود: شرکت در نشست مشترک اعضای شورای اداری و صاحبان صنایع و بخش خصوصی استان و افتتاح تعدادی از پروژههای استان در حوزه‌های حمل و نقل، عمران شهری، کشاورزی و صنعت نفت از برنامه‌های سفر معاون اول رییس جمهور به آذربایجان شرقی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از اولویتهای دولت است، گفت: در این راستا دومین واحد تولید اتوبوسهای درون شهری در سفر دکتر جهانگیری به تبریز افتتاح می‌شود.

وی همچنین از افتتاح خط تولید موتورهای دیزلی و تعدادی از پروژه‌های شرکت تراکتورسازی ایران در این سفر خبر داد.

جبارزاده ادامه داد: طرح تولید بنزین یورو۴ که آلایندگی بسیار پایینی دارد و در کاهش آلودگی هوای استان موثر است، همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور در پالایشگاه تبریز افتتاح می‌شود.

وی میزان سرمایه گذاری این طرح را ۲۰۰ میلیون یورو اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز