خبرگزاری کار ایران

«کوزمک» در سینما ۲۹ بهمن تبریز نقد می‌شود

کد خبر : ۲۴۷۶۷۹

فیلم داستانی «کوزمک» به کارگردانی مشترک «علیرضا سلمانپور» و «یونس طراحی» ساخته شده که با حضور سالار حیدرنژاد، کارشناس منتقددر قالب برنامه کلاکت مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از جلسه نقد و بررسی فیلم داستانی «کوزمک» در سینما ۲۹ بهمن تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد گفت: جلسه نقد و بررسی این فیلم داستانی سه شنبه ۱۴ بهمن ماه امسال از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن شماره ۲ سینما ۲۹ بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فیلم داستانی «کوزمک» به کارگردانی مشترک «علیرضا سلمانپور» و «یونس طراحی» ساخته شده که با حضور سالار حیدرنژاد، کارشناس منتقددر قالب برنامه کلاکت مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

کریم نژاد خاطر نشان کرد: این فیلم که روایت برشی از زندگی مالک و ناخدای یکی از کشتی‌های به نمک نشسته دریاچه ارومیه را به تصویر می‌کشد، با حمایت حوزه هنری آذربایجان شرقی و بانک کشاورزی استان و اداره بنادر و کشتیرانی دریاچه ارومیه و شهرک صنعتی غرب تبریز تولید شده است.

وی تصریح کرد: فیلم کوزمک یک فیلم رئال است و دارای محتوای اجتماعی بوده که در آن سعی شده بعضی از معضلات اجتماعی مطرح شود.

کریم نژاد ادامه داد: جلسه نقد و بررسی فیلم داستانی «کوزمک» با حضور اساتید، فعالان سینمایی استان و کارشناسان این عرصه برگزار خواهد شد و حضور برای علاقمندان آزاد است.

گفتنی است، فیلم کوتاه «کوزمک» بهترین کارگردانی فیلم کوتاه هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو در کشور آمریکا را از آن خود کرد و قبل از آن نیز در جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان تربت حیدریه عنوان بهترین کارگردانی و در جشن خانه سینما کاندیدای بهترین تصویر برداری را از آن خود کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز