خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز:

قانونمندی یک استراتژی راهبردی خانه کارگر محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۳۵

با حمایت دلسوزانه مسئولین استانی و کشوری، کلیه فعالیت ها و خدمات بی منت خانه کارگر تشکیلات تبریز به عنوان یک تشکل صنفی مطرح و صرفاً در جهت افزایش رفاه و آسایش کارگران و بازنشستگان استان آذربایجان شرقی صورت می گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز تأکید کرد: قانونمندی در کلیه واحدها یک استراتژی راهبردی خانه کارگر تشکیلات تبریزمحسوب می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا حاج کریم صادق زاده تبریزی که در بازدید حبیب شیری آذر رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر تبریز از خانه کارگر آذربایجان شرقی سخن می گفت با بیان دغدغه های اساسی جامعه کارگری برضرورت افزایش تعامل بین خانه کارگر و شورای شهر تبریز تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی و به ویژه تبریز یک قطب بزرگ و قابل توجه تولیدی و کارگری است، با تشکیل فراکسیون کارگری اهمیت مسایل کارگری باید در همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز نهادینه شود.

صادق زاده ضمن تشریح طرح مسکن امید کارگران که توسط سازمان تامین اجتماعی اجرا خواهد شد، مساعدت شورای شهر تبریز را نسبت به پروژه های مسکن کارگران و بازنشستگان خواستار شد.

وی افزود: با حمایت دلسوزانه مسئولین استانی و کشوری، کلیه فعالیت ها و خدمات بی منت خانه کارگر تشکیلات تبریز به عنوان یک تشکل صنفی مطرح و صرفاً در جهت افزایش رفاه و آسایش کارگران و بازنشستگان استان آذربایجان شرقی صورت می گیرد.

صادق زاده تصریح کرد: پیگیری تدوین و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، طرح افزایش امنیت شغلی در بخش های خدماتی، آسیب شناسی وضعیت موجود و توانمند سازی بنیه مالی کارگران و بازنشستگان از طریق اجرای طرح کارت اعتباری، بهبود مهارت های شغلی کارگران، عارضه یابی امنیت سرمایه گذاری کارآفرینان، تامین منافع متقابل کارگران و کارفرمایان و تبدیل کلیه قراردادهای موقت به دائمی از طریق تدوین یک استراتژی راهبردی از اهم فعالیت های خانه کارگر تشکیلات تبریزمحسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز