خبرگزاری کار ایران

دوره آموزش مقدماتی ویراستاری متون نثر در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۳۳

این دوره با هدف آشنایی کارآموزان با زبان معیار، کاربرد صحیح و بجای واژگان، آشنایی با فصل و وصل واژگان، پرهیز از کاربرد واژگان مهجور، پرهیز از کاربرد واژگان بیگانه، آشنایی با نشانه­گذاری و ضرورت کاربرد بجای آن در نوشته، تشخیص جمله­ها و واژه­های نادرست در نوشته­های خود و آثار دیگران، ویرایش زبانی و دستوری نوشته‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز برگزاری دوره آموزش مقدماتی ویراستاری متون نثر در تبریز خبر داد.

فرهاد دیرنگ به خبرنگار ایلنا گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تبریز با همکاری موسسه فرهنگی هنری کانون ویراستاری ثمین کتاب ایران نخستین دوره آموزشی ویراستاری متون نثر را برگزار می کند.

وی افزود: این دوره با هدف آشنایی کارآموزان با زبان معیار، کاربرد صحیح و بجای واژگان، آشنایی با فصل و وصل واژگان، پرهیز از کاربرد واژگان مهجور، پرهیز از کاربرد واژگان بیگانه، آشنایی با نشانه­گذاری و ضرورت کاربرد بجای آن در نوشته، تشخیص جمله­ها و واژه­های نادرست در نوشته­های خود و آثار دیگران، ویرایش زبانی و دستوری نوشته‌ها برگزار می شود.

دیرنگ افزود: این دوره آموزشی از اول بهمن ماه سالجاری به مدت شش هفته در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام از ساعت ۱۲ الی ۱۶ هر روز به مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز