خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی وارد هشترود شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۰۸

اسماعیل جبارزاده در سفر به هشترود علاوه بر شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی توسعه استان و کمیته برنامه ریزی این شهرستان، ضمن شرکت دراقامه نمازجماعت در مسجد جامع هشترود و دیدار با نمازگزاران، با خانواده شهید پرهیزکار دیدار و طرح گاز رسانی به هفت روستای این شهرستان را افتتاح می کند.

استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه که برای شرکت در بیستمین جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی هشترود به این شهرستان سفر کرده با حضور در گلزار شهدای ان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با آنان تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در سفر به هشترود علاوه بر شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی توسعه استان، ضمن شرکت دراقامه نمازجماعت در مسجد جامع هشترود و دیدار با نمازگزاران، با خانواده شهید پرهیزکار دیدار و طرح گاز رسانی به هفت روستای این شهرستان را افتتاح می کند.

حضور در جمع منتخبان مردم از جمله هنرمندان، بازاریان، ورزشکاران، خانواده ایثارگران، شهدا، جانبازان و تشکل های سیاسی و شرکت در جلسه شورای تامین از برنامه های استاندار آذربایجان شرقی در هشترود است.

شهرستان هشترود با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز