خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

تشکیل شرکتهای تعاونی حمل و نقل درونشهری در تبریز حمایت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۱۸

با ایجاد این شرکتها رقابت جهت ارائه خدمات بهتر برای همشهریان افزایش خواهد یافت و هماهنگیهای لازم برای کارها نیز با نظم و سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

نشست مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با تک بهره برداران بخش خصوصی با رویکرد هم افزایی در راستای افزایش کیفیت خدمات اتوبوسرانی و همچنین بررسی مشکلات و موانع موجود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه دراین نشست بر اهتمام بهره برداران برای تشکیل شرکتهای تعاونی حمل و نقل درونشهری تاکید کرد و گفت: همه ما باید با هماهنگی و برنامه ریزی درست و مدیریت ساختار محور در جهت نیل به این هدف گام برداریم.

شمس الله فیروزیان با درخواست از تک بهره برداران بخش خصوصی برای تاسیس شرکتهای تعاونی حمل و نقل دورنشهری تصریح کرد: با ایجاد این شرکتها رقابت جهت ارائه خدمات بهتر برای همشهریان افزایش یافته و هماهنگیهای لازم برای کارها نیز با نظم و سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

وس هدف از این نشست، تبادل افکار و بررسی و رفع مشکلات برای افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به همشهریان و مسافرین عنوان کرد و با اشاره به اهمیت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان گفت: بهره برداران باید به تنظیف و نظافت اتوبوسها توجه ویژه داشته باشند چرا که نظافت و تمیزی اتوبوسها احترام به شخصیت همشهریان و مسافرین محترم می باشد و البته در این خصوص تعدادی از شرکتهای حمل و نقل درونشهری فعال اقدام به تهیه بخارشو و جاروبرقی برای نظافت اتوبوسها نموده اند و امیدوارم تک بهره برداران نیز برای این مهم اقدام نمایند.

وی به موضوع استفاده از کارت بلیط و پرداخت هزینه سفر توسط مسافرین اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم برای آغاز آموزشهای شهروندی در این خصوص انجام شده و انشا… عملیاتی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز