خبرگزاری کار ایران

به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی:

نصف گمشده در هشترود نقد می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۴۸

نصف گمشده از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است، که غزلیات شکری فرد، شاعر جوان و خوش ذوق هشترود را شامل می باشد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از رونمایی و نقد و بررسی مجموعه غزلیات محمد شکری فرد با عنوان نصف گمشده در شهرستان هشترود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا وحید آقاکرمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه نقد و بررسی کتاب نصف گمشده به همراه کارگاه های شعر و داستان روز پنجشنه ۱۱ دی ماه سال جاری با همکاری انجمن ادبی آفاق و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود، در محل کتابخانه عمومی شهرستان هشترود برگزار خواهد شد.

وی اساتید کارگاههای شعر و داستان را به ترتیب صالح سجادی و داوود خدایی ذکر کرد و گفت: در کنار برگزاری کارگاههای شعر و داستان از کتاب نصف گمشده نیز محمد شکری فرد رونمایی خواهد شد.

آقاکرمی میهمانان ویژه رونمایی از کتاب را داوود هوشنگ روشنک و مرتضی طوسی ذکر کرد.

گفتنی است کارگاههای شعر و داستان از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و مراسم رونمایی نیز از ساعت ۱۶ در محل کتابخانه عمومی هشترود برگزار خواهد شد و شرکت برای علاقمندان وعموم مردم در این مراسم آزاد است.

گفتنی است، محمدشکری فرد متولدشهرستان هشترود است که شعر را ازسال ۸۶ با راهنمایی های پدرش شروع کرده است.

وی مسئول انجمن آفاق شهرستان هشترود بوده ودر حال حاضردانشجوی زبان وادبیات می باشد.

همچنین نصف گمشده از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است، که غزلیات شکری فرد، شاعر جوان و خوش ذوق هشترود را شامل می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز