خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

جشنواره کارکنان کمیته امداد شمال غرب کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۳۶

۱۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از کارکنان کمیته امداد استانهای زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در این جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان کمیته امداد شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و با حضور ورزشکاران کمیته امداد استانهای زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در این جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت دارند افزود: این مسابقات روز سه شنبه ۹ دی آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد یافت.

دشتی ادامه داد: مسابقات فوتسال در سالن پور شریفی تبریز، والیبال در سالن شهید اقدمی و تنیس روی میز نیز در محل کمیته امداد آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه دو شمال غرب کشور با حضور ورزشکاران ۴ استان برگزار می‌شود اظهار داشت: اختتامیه این مسابقات بعد از ظهر روز پنج شنبه ۱۱ دی خواهد بود و تیمهای صعود کننده به مرحله نهائی که در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز