خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

سیاست گذاری های جدید در منطقه آزاد ارس همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۶۸

بدون شک منطقه آزاد ارس توان ایفای نقش در اقتصاد ملی را داشته و آینده روشنی در توسعه صادرات غیرنفتی دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست گذاری های جدید در منطقه آزاد ارس در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق صادرات غیرنفتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، ارسالان فتحی پوردر آیین کلنگ زنی بزرگترین پروژه تولید مکانیزه قارچ کشور رونق و توسعه تولید و صنعت، ایجاد اشتغال مولد و کمک به اقتصاد ملی را مهمترین اهداف مناطق آزاد برشمرد و افزود: خوشبختانه طی یک سال گذشته با مدیریت و برنامه ریزی صحیح منطقه آزاد ارس توانسته است به استراتژی های تعیین شده برای مناطق آزاد دست یافته و نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی ایفا کند.

فتحی پور یافتن راه حل عدم وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت را دغدغه مهم مسؤلان کشور عنوان کرد و گفت: بدون شک منطقه آزاد ارس توان ایفای نقش در اقتصاد ملی را داشته و آینده روشنی در توسعه صادرات غیرنفتی دارد.

وی عملکرد دولت برای کاهش وابستگی بودجه به فروش نفت را ستودنی خواند و گفت: کاهش وابستگی بودجه به نفت از ۵۶ درصد به ۳۳ درصد گام بسیار خوبی برای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی می باشد و مجلس در کنار دولت راهکارهای لازم برای تحقق کامل اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی را در دست بررسی دارد.

شایان ذکر است فاز اول بزرگترین مجتمع تولید مکانیزه قارچ کشور باتولید سالانه ۵ هزارتن در فاز نخست و تولید سالانه ۲۵ هزار تن در پایان فاز پنجم با حضور رییس کمسیون اقتصادی مجلس و مدیرعامل منطقه آزاد ارس کلنگ زنی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز