خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

داعش و طالبان دست‌پرورده آمریکا و غرب هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۵۲

شکوه و عظمت آیین اربعین حسینی امسال که با حضور ۲۰ میلیونی زائران کربلا برگزار شد در حقیقت نشان بارزی از همبستگی و اتحاد شیعیان و پیروان ابا عبدالله‌الحسین است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی داعش و طالبان را دست‌پرورده آمریکا و غرب دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، رضا رحمانی در جمع مردم تبریز گفت: متاسفانه امروز شاهد تبلیغات گسترده‌ای از طرف دشمنان اسلام برای مخدوش کردن چهره پیامبر اسلام(ص) و پیروان این دین راستین هستیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) تجلی کمال مهربانی و رافت است، اظهار داشت: تبیین شخصیت ایشان سدی در مقابل ترویج اسلام هراسی است و می‌تواند چهره واقعی اسلام را به جهانیان معرفی کند.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این موضوع باید به عنوان یک رویکرد و برنامه جهانی توسط کشورهای اسلامی دنبال شود، افزود: تحقق این موضوع موجب تضعیف و در ‌‌نهایت نابودی گروه‌های افراطی همچون داعش و طالبان که دست‌پرورده آمریکا و غرب هستند، می‌شود.

وی بر هوشیاری هر چه بیشتر مسلمانان برای جلوگیری از دامن زدن به این تبلیغات بیش از پیش تأکید کرد و گفت: حضرت محمد(ص) عینیت قرآن کریم و پیام‌آور صلح و دوستی برای جامعه بشری دبوده و گام‌هاى استوار و نورانی آن حضرت در عصر جاهلیت توانست شب‌هاى جهل بشر را به جاده راستى بکشاند که ادامه این روند در عصر کنونی که جامعه بشری با انحرافات عظیم و گسترده‌ای دست به گریبان است می‌تواند نجات‌بخش انسان‌ها باشد.

رحمانی پیامبر اکرم(ص) واسطه ظهور تمام برکات برای جامعه بشری دانست و گفت: شناسایی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت ایشان می‌تواند راه را برای رسیدن به سعادت و کمال بشریت هموار کند.

وی با اشاره به شکوه و عظمت آیین اربعین حسینی امسال که با حضور ۲۰ میلیونی زائران کربلا برگزار شد، گفت: این رویداد بزرگ تاریخی در حقیقت نشان بارزی از همبستگی و اتحاد شیعیان و پیروان ابا عبدالله‌الحسین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز