خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

مساجد نباید به فعالیتهای اقتصادی سوق داده شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۲۹

افزایش حسینیه و تکیه‌ها در بعضی موارد باعثمی‌شود که عزاداری‌ها به خارج از مساجد سوق داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از سوق دادن مساجد به فعالیتهای اقتصادی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی عصر دیروز در همایش مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی آذربایجان شرقی ادامه داد: مساجد بزرگترین پایگاه‌های فرهنگی هستند و باید فعالیتهای فرهنگی در مساجد بیش از پیش افزایش یابد.

وی در ادامه از افزایش حسینیه‌ها و تکیه‌ها نیز انتقاد کرد و گفت: افزایش حسینیه و تکیه‌ها در بعضی موارد باعثمی‌شود که عزاداری‌ها به خارج از مساجد سوق داده شود.

شبستری خیابانی با بیان اینکه متاسفانه اقتصاد کشور، اقتصاد وابسته به نفت است، افزود: باید سعی کنیم که از ظرفیت بخش خصوصی بیش از پیش استفاده کنیم چرا که تا زمانی که منتظر بودجه‌های دولتی باشیم نمی‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه متاسفانه اهمیت مباحثقرآنی آن چنان که باید و شاید در کشور احساس نمی‌شود تآکید کرد: جایگاه قرآن و مباحثقرآنی در جامعه نهادینه نشده است.

وی افزود: حتی در کل دنیا، مسلمانان کشورهای دیگر نیز آن چنان که باید و شاید به قرآن و مفاهیم والای آن عمل نمی‌کنند.

شبستری، بر ضرورت استفاده از تکنولوژی‌های روز در اشاعه فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد و گفت: باید سازمانها و ارگان‌های فعال در حوزه قرآن، در شبکه‌ها و فضاهای مجازی نیز حضور داشته باشند و حتی الامکان در گستره وسیع، پیامهای دینی و قرآنی ارسال کنند و همه باید بدانیم که حذف این فضاها یا شبکه‌های مجازی، مشکلی را برطرف نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز