خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

متقاضیان تسهیلات برق خورشیدی در تبریز به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۲۲

آخرین مهلت ثبت نام تجهیزات برق خورشیدی ۳۰ آذرماه بوده و میزان تسهیلات ارائه شده حداکثر ۵۰ درصد هزینه که حدود۵۰ میلیون ریال وسیستم تخصیص یافته تاسقف یک کیلو وات برای هر مشترک خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: مشترکان برای ثبت نام تسهیلات سیستم تولید برق خورشیدی به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در استان آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد ۲۱ دفتر پیشخوان دولت در شهرستانهای تبریز، اسکو و آذرشهر و شهرهای باسمنج، سهند، ایلخچی، خسروشاه، گوگان و ممقان مشغول ثبت نام از متقاضیان سیستمهای تولید برق خورشیدی هستند که در یک دوره آموزشی کوتاه مدت برای این کار آماده شده‌اند.

وی خواستار عدم مراجعه حضوری مشترکان برق تبریز به ادارات برق شد و تاکید کرد: قبل از هر اقدام لازم است تا متقاضیان شرایط و مدارک ثبت نام را که در پورتال اینترنتی شرکت به آدرسwww. toztab. ir درج شده است، به دقت مطالعه کنند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند مراحل ثبت نام را طی کنند.

روشن میلانی، با تاکید بر اینکه اولویت واگذاری براساس تکمیل ثبت نام و زمان واریز وجه از سوی مشترک متقاضی است خاطر نشان کرد: اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و سند مالکیت به نام مشترک متقاضی، اصل و کپی پایان کار، پروانه ساخت، صورت مجلس تفکیکی ساختمان، اصل و کپی فیش برق به نام مشترک و در صورت مشاع بودن محل نصب، رضایت نامه محضری، از مدارک اولیه ثبت نام است.

وی درباره اینکه عمر ساختانهای مشترکان متقاضی نباید بیش از ۱۰ سال باشد، تشریح کرد: تحمل بار ناشی از نصب سامانه فتوولتائیک بر روی پشت بام، قابلیت نصب تجهیزات خورشیدی، آفتاب گیری و عدم وجود سایه و در صورت مشاع بودن، رضایت‌نامه ارائه شده، شرایط تایید محل نصب تجهیزات است.

روشن میلانی خاطر نشان کرد: پس از اخذ مدارک و تایید محل نصب، پیمانکار مورد تایید نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم تولید برق خورشیدی اقدام خواهد کرد.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام تجهیزات برق خورشیدی ۳۰ آذرماه بوده و میزان تسهیلات ارائه شده حداکثر ۵۰ درصد هزینه که حدود۵۰ میلیون ریال و سیستم تخصیص یافته تاسقف یک کیلو وات برای هر مشترک خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز