خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی عادی و فوق العاده؛

نمایندگان تعاونی های مصرف کارگری آذربایجان شرقی انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۶۴

بر اساس انتخابات حاج کریم صادقزاده تبریزی با رای قاطع به عنوان نفر اول و علی اصغر اکبری به عنوان نفر دوم به عنوان نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی همچنین حمید استادی مهر و نقی یاری کجاباد به عنوان نمایندگان تعاونیهای استان در مجمع فوق العاده اتحادیه امکان مرکز انتخاب شدند.

با تشکیل مجمع عمومی(مرحله اول) اتحادیه امکان، نمایندگان تعاونی های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی در مجمع عمومی عادی و فوق العاده انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مجمع عمومی عادی مرحله اول اتحادیه امکان در استان آذربایجان شرقی صبح امروز که با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سرپرست اتحادیه امکان مرکز تبریز و شرکت کسترده نمایندگان تعاونیهای واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستانهای تابعه استان تشکیل شده بود، با انجام رای گیری حاج کریم صادقزاده تبریزی با رای قاطع به عنوان نفر اول و علی اصغر اکبری به عنوان نفر دوم به عنوان نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی همچنین حمید استادی مهر و نقی یاری کجاباد به عنوان نمایندگان تعاونیهای استان در مجمع فوق العاده اتحادیه امکان مرکز انتخاب شدند.

این مجمع که در یک فضای آرام و صمیمی با حضور کسترده و مشارکت جدی مسئولین تعاونیهای مصرف آذربایجان شرقی برگزار شد کاندیداهای مجمع عمومی عادی و فوق العاده در یک فضای کاملاً رقابتی به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات و معرفی خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز