خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز:

تراکتورسازی تبریز میزبان سمینار بازیکن حرفه ای شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۶۶

آکادمی ملی فوتبال ایران رسما این میزبانی را به باشگاه ابلاغ نموده طبق هماهنگی های انجام شده این سمینار دوم آذر ماه در سالن کنفرانس صدرا با حضور مسئولین، کادرفنی و بازیکنان تیم های رده های مختلف سنی باشگاه برگزار می شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: پس از انتخاب و معرفی سه آکادمی برتر کشور به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) و انتخاب آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی توسط این کنفدراسیون، برای اولین بار میزبانی سمینار تخصصی بازیکنان حرفه ای به باشگاه تراکتورسازی تبریز اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار جمشید نظمی در نشست مشترک با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، دبیر هیات فوتبال استان و مسئول استادیوم یادگار امام ره افزود: آکادمی ملی فوتبال ایران رسما این میزبانی را به باشگاه ابلاغ نموده طبق هماهنگی های انجام شده این سمینار دوم آذر ماه در سالن کنفرانس صدرا با حضور مسئولین، کادرفنی و بازیکنان تیم های رده های مختلف سنی باشگاه برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست گفت: موفقیتهای تراکتورسازی در سایه همدلی همه ارگانها و دستگاههای اجرایی بدست آمده است.

نظمی تصریح کرد: استمرار این موفقیتها و دستاوردهای با ارزش تراکتورسازی و خفظ صدر جدول لیگ برتر فوتبال و حضور شایسته در لیگ باشگاههای آسیا نیاز به حضور پرشور تماشاگران و هواداران و همدلی بیشتر دارد.

وی ادامه داد: اخلاق مداری و تعصب خاص به پیراهن باشگاه را یکی از مهمترین ویژگی های بازیکنان تراکتور سازی بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

نظمی تصریح کرد: برای پیشگیری مشکلات هواداران و حل‌وفصل آن‌ها سازمان‌دهی‌های لازم برای حضور آن‌ها در ورزشگاه صورت گرفته و راهکارهای مختلفی برای حل مشکلات هواداران در ورزشگاه پیش‌بینی شده تا تماشاگران همانند گذشته پرفروغ و پرشور در ورزشگاه حضور یابند و آسایش و آرامش را در ورزشگاه احساس کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی یک تیم مردمی است و می‌توانیم از توان سکوها استفاده کنیم و مسئولیت‌های مختلفی به هواداران می‌توان داد تا شاهد ناهنجاری‌های نامتعارف در سکوها نباشیم.

نظمی تصریح کرد: امروز هم می‌توانیم در ورزشگاه با حمایت هواداران مدیریت کنیم تا در سکوها شاهد بی‌اخلاقی نباشیم و این یک بحثشخصیتی است که با شخصیت دادن به فرد می‌توان وی را کنترل کرد و ازآنجایی‌که هواداران تراکتورسازی از قشر فهیم و تحصیل‌کرده هستند می‌توان باشخصیت بخشیدن به آن‌ها بهتر نتیجه گرفت.

وی با اشاره به گفته های خود در برنامه موج فوتبال گفت: در ابتدا از تمامی مدیرانی که در مدت ۴۴ سال تاریخ تراکتورسازی برای موفقیت این باشگاه زحمت کشیده‌اند، تشکر میکنم و اگر تراکتورسازی الان موفق عمل کرده، شرایط آن در طول سال‌های گذشته ایجاد شده است.

نظمی تأکید کرد: تنها فرق من با دیگر مدیرانی که در تراکتورسازی بوده‌اند این است که من توانستم ریسک بزرگی انجام داده و دست به جوانگرایی در کادر فنی و بازیکنان تیم بزنم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: با اینکه رسول خطیبی قابلیت های فنی فراوانی دارد، ولی هیچ مدیری ریسک آوردن او را به عنوان سرمربی تراکتورسازی انجام نمی‌داد، آن‌هم در مقطع فعلی که انتظارات از این تیم به شدت افزایش یافته است.

نظمی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل زیر بار انتقاد شدید قرار داشتم اما وقتی که با گذشت ۴ هفته از ابتدای فصل، تیم به شرایط مطلوب رسید و با خارج شدن از فشارهای موجود، توانستیم به جایگاه مطلوب‌مان برسیم که نشان از پتانسیل بالای تیم بسته شده می‌دهد که هفت هفته صدرنشینی مؤید این مسئله است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای بزرگی که با بسته شدن تیم این فصل انجام شد، پایین آمدن دو ساله میانگین سنی تیم بود که با جذب بازیکنان جوان بومی میسر شد.

نظمی تصریح کرد: با جذب مهرداد بایرامی که هنوز هم به صورت صددرصد قطعی نشده است، فعالیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات پایان یافته است و دیگر هیچ بازیکنی جذب تیم نخواهد شد.

وی در پایان سخنان گفت: جا دارد در این راستا از همدلی، هماهنگی و رعایت اصول اخلاقی از کلیه هواداران و سکونشینان تشکر و قدردانی کرد.

در این نشست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، علمی دبیر هیات فوتبال استان، اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی، ستوده نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، امیر تقی زاده حراست اداره کل، حبیب ستوده نژاد مدیریت استادیوم یادگار امام ره حضور داشتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز