خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند:

مرند، پایلوت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۲۹

در حال حاضر ۴۱ هیئت در شهرستان مرند، ۱۸ هیئت در شهرهای اقماری و نزدیک به ۴۰ باشگاه خصوصی در بخش بانوان و آقایان فعال هستند.

جامعه ورزش شهرستان مرند با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت های ورزشی در این شهرستان گفت: در حال حاضر ۴۱ هیئت در شهرستان مرند، ۱۸ هیئت در شهرهای اقماری و نزدیک به ۴۰ باشگاه خصوصی در بخش بانوان و آقایان فعال می باشد.

علی نجاری با اشاره به کسب مقام نخست این شهرستان در بحثورزش های همگانی تاکید کرد: با توجه به اینکه ورزش های همگانی با استقبال ویژه مردم همراه شده است در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۳ نیز برنامه های ویژه در شهرستان مرند و برای اولین بار در شهرهای اقماری وروستاهای بزرگ برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بحثورزش قهرمانی در رشته های بسکتبال، والیبال، کشتی کاراته، کونک فو، دوچرخه سورای، دومیدانی و تیروکمان نفرات در اردوی تیم ملی هستند و دعوت شده اند که به حول قوه الهی انشااله در راستای توسعه زیرساخت های ورزش قهرمانی و حمایت های مالی شاهد رشد روزافزون ورزش شهرستان خواهیم شد.

در ادامه این نشست علی امیری راد بخشدار بخش مرکزی شهرستان مرند و رئیس هیئت همگانی شهرستان مرند، یوسف شیخ زاده رئیس هیئت ووشو، مجیدترابی رئیس هیئت تیروکمان، واحد اباذری رئیس هیئت بوکس و خانم ستاری از طرف بانوان نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت هیئت های ورزشی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز